Fișier CV
AA
Contabil, Operator

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Experiență profesională

2008-2018
Merceolog - casier: FC “Antratit”, SRL”Raftcarb”

  • Recepționarea și verificarea mărfurilor
  • Controlul calitativ și cantitativ
  • Întocmirea documentelor contabile primare
  • Organizarea și monitorizarea stocurilor
  • Gestionarea operațiunilor de încasare
  • Întocmirea registrului de casă și rapoartelor zilnice
  • Depunerea numerarului în casierie/bancă
  • Colaborarea cu furnizori și contabilitate
  • Respectarea normelor de securitate
  • Participarea la inventare periodice

Cetățean: Republica Moldova

Studii

1996-1999
IP Colegiul Agroindustrial din Rîșcani

Competențe lingvistice

  • Română - Limbă maternă
  • Rusă - citit, scris, vorbit (nivel mediu)

Competențe

  • Comunicator interpersonal eficient
  • Orientare către detalii și precizie în îndeplinirea diferitelor sarcini
  • Spirit de echipă
  • Capacitate de a gândi și a lua decizii sub presiune
  • Învățare rapidă
  • Spirit dinamic și perseverență

2018-2025
Contabil-șef: BRUTGRUP SRL, DEMOTRANS SRL, Agropol-Trans SRL, SRL ”Eco Auto-Trans”

  • Coordonarea și supervizarea activității contabile
  • Organizarea și verificarea documentelor financiar-contabile
  • Întocmirea situațiilor financiare și a bilanțului contabil
  • Gestionarea relației cu instituțiile fiscale și bancare
  • Monitorizarea fluxurilor financiare și a cash-flow-ului
  • Asigurarea respectării legislației fiscale și contabile
  • Analiza și raportarea indicatorilor economico-financiari
  • Coordonarea echipei din departamentul contabilitate
  • Optimizarea procedurilor financiar-contabile
  • Sprijinirea managementului în luarea deciziilor

Alte abilități

  • O bună capacitate de comunicare, obţinută ca urmare a experienţei de muncă, participare la seminare, prin interacţiunea cu persoanele din diferite domenii (juridică, logistic, etc).
  • O bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office™ (Word™, Excel™ și PowerPoint™),
  • Aptitudini de operare în programul 1C, UNIVERSAL ACCOUNTING;
  • Gândire analitică, responsabilitate, organizare, atenţie la detalii;
  • Permis de conducere Categoria B.

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".