Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
CURRICULUM VITAE
Postul propus în proiect: contabilă
Informații personale:
- Data naşterii: 06.10.1993
- Naţionalitatea: MDA
- Starea civilă: căsătorită
- Domiciliu: Chisinău, str.Mihail Lomonosov 38/2, ap 44
Educație și studii:
- Licență - Contabilitate (USM, 2012-2015)
- Masterat - Business si administrarea afacerilor (USM, 2015-2017)
Limbi cunoscute:
- Limba romînă – maternă
- Limba rusă – fluent
- Limba engleză – mediu
Permis de conducere: cat.B
Experiențe profesională:
- Contabilă, contabilă controloare, SRL „Impexcera” 2015-prezent
- Calculul salariului și formarea darilor de seamă și rapoartelor statistice aferente (IPC, IRM, IALS, M1, M2, M3, FORPRO, AM), verificarea impozitelor.
- Evidența importului de mărfuri și calculul sinecostului, calculul taxei privind ambalajul importat in conformitate cu POLMED23.
- Evidența exportului de mărfuri și servicii
- Verificarea registrului procurărilor
- Verificarea registrului vînzărilor, a înregistrărilor de către operatori in RMCC, închiderea avansurilor.
- Evidența Mijloacelor fixe (dare in exploatare, amortizarea, casare/vîzare), amortizarea activelor nemateriale.
- Evidența OMVSD (dare în exploatare, uzura, casare)
- Evidența anvelopelor și acumulatoarelor
- Verificarea mișcărilor mărfurilor
- Verificarea foilor de parcurs și a actelor de casare a combustibilului.
- Formarea actelor de casare.
- Evidența bunurilor primite și a bunurilor transmise în custodie
- Lucrul cu furnizori și clienții persoane fizice și juridice (eliberarea actelor de achiziție, înregistrarea facturilor fiscale si a deconturilor de avans, eliberarea facturilor fiscale inclusiv e-factura, reflectarea retururilor, casa)
- Prelucrarea înventarierilor și întocmirea listelor de inventariere (INV2, INV11).
- Întocmirea ordinelor de plată,
- Efectuarea actelor de verificare și a declarațiilor de compensare a datoriilor reciproce.
- Evidența bunurilor aflate în gestiunea angajaților (echipamente de serviciu, stampile, telefoane si numere de telefoane corporative)
- Alte însărcinări oferite de contabil-șef.
Aptitudini, compentențe, capacități:
- MS Word/Excel/Power Point, 1C vers. 8.3
Calități:
- sociabilă, ambițioasă, responsabilă, punctuală, atentă, creativă, optimistă.
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".