Fișier CV
MM
Заместитель Главного Бухгалтера, Бухгалтер

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Experiență de lucru (Moldova, Chișinău):

2025 până în prezent - Contabilă-șefă adjunct la uzina de producere.

  • Gestionarea documentelor primare de intrare (facturi, acte de prestare serviciilor); reflectarea corectă și la timp a înregistrărilor în sistemul contabil.
  • Producere, casare materiilor prime și transferul produselor finisate în depozitul de expediere.
  • Comercializarea produselor cu controlul prețurilor din listă și contractuale; verificarea corectitudinii transportului special pe adresa și traseul GPS; înregistrarea facturilor în sistemul e-factura.
  • Lucrul cu sistemul Client-Bank: înregistrarea extraselor bancare, generarea plăților, exportul și importul datelor.
  • Raport privind fluxul mijloacelor bănești pentru administrația privind circulația și stocurile materiilor prime, cu analiza pe prețuri medii pentru optimizarea stocurilor.
  • Raport zilnic de vânzări cu analiza clienților angro și retail pentru administrație.
  • Raport privind fluxul mijloacelor bănești pentru administrație, pentru controlul fluxurilor financiare.
  • Raport zilnic privind creanțele și datoriile, cu controlul livrărilor și termenelor de plată conform contractelor.
  • Gestionarea numerarului, lucrul cu aparatul de casă (registrul de casă, dispozițiile de încasare și de plată).
  • Gestionarea evidenței de personal: angajarea și concedierea, calculul concediilor și compensațiilor, ținerea registrelor, depunerea notificărilor la autoritățile fiscale.
  • Evidența combustibilului și a foilor de parcurs pentru transportul auto și tehnica specială; procesarea foilor de parcurs cu calculul curselor șoferilor pentru salarii; consumul de combustibil; lucru cu platformele digitale Omnicomm Online și Vento.
  • Coordonarea actelor de verificare ale decontărilor reciproce cu furnizorii și clienții pentru confirmarea soldurilor reciproce.
  • Pregătirea și depunerea declarațiilor TVA.
  • Pregătirea rapoartelor salariale (IPC).
  • Pregătirea rapoartelor statistice.
  • Pregătirea raportului lunar de vânzări pentru administrație, cu analiza volumelor de producție (conversia transportului special din bucăți în metri cubi), inclusiv date despre diverse poziții de produse.
  • Exportul lunar al datelor din sistemul managerial în contabilitate, după verificare și analiză detaliată, pentru închiderea exactă și la timp a perioadelor.

Experiență de lucru (Ucraina):

  • 09/01/2006–01/01/2008 - Contabilă a întreprinderii private „Pestan-Plast” (comerț cu ridicata cu produse sanitare și plastice de producție străină, activitate economică străină).
  • 2009-2012 - Contabilă la Aliot-Trade LTD LLC (servicii de chirie ai imobilului).
  • 2012-2013 - Contabilă a antreprenorului individual Gorbatenko (producere, produse din beton).
  • 01.11.2012-30.04.2015 - Contabilă de prima categorie PJSC „PPR „Brovarskoy” (Ferma de păsări „Indelika” pentru creșterea și prelucrarea cărnii de curcan).
  • 01.05.2015-14.08.2017 - Contabilă la Diana Lux Logistics LLC (servicii de logistică, depozitare, transport în toată Ucraina și transport internațional).
  • Din 15.08.2017-15.01.2018 – Contabilă-șefă a Profibeton SRL (producere de beton și montare pentru construcții).
  • Din 16 ianuarie 2018 până la 31.10.2020 - Contabilă-șefă a unui grup de firme (mai multe SRL-uri și antreprenori individuali, producție, închiriere, servicii).
  • Din 01.11.2020 până în prezent – Contabilă-șefă a mai multor firme, la distanță (comerț angro cu gaze naturale și turism).

Abilități profesionale:

  • Menținerea contabilității la întreprinderii cu diferite sisteme de impozitare, generarea și transmiterea de rapoarte către autoritățile de control.
  • Organizarea și menținerea contabilității de gestionare, raportarea managementului intern, dezvoltarea elementelor fluxului de numerar.
  • Interacțiunea cu agențiile bancare, financiare și guvernamentale.
  • Activitate economică externă.
  • Optimizare fiscală.
  • Formarea și controlul documentației primare, controlul corectitudinii fluxului de documente cu contrapartidele în contabilitate și contabilitate fiscală.
  • Operațiuni bancare folosind sistemul client-bancă.
  • Înregistrarea relațiilor de muncă ale angajaților întreprinderii și menținerea documentelor salariale.
  • Înființarea și implementarea contabilității de la zero.
  • Recrutarea personalului, managementul echipei de contabilitate.

Informații suplimentare:

  • Vorbesc fluent limba ucraineană și rusă. Vorbesc limba engleză de bază și îmbunătățesc nivelul limbii române (A1).
  • Calități personale: Responsabilitate, onestitate, decență, atenție și eficiență în pregătirea documentelor. Pot lucra în orice echipă, mă încadrez și mă adaptez ușor în colectiv. Abilități de comunicare, rezistență la stres. Permis de conducere categoria B.

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".