Feminin
Chișinău
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
LOCUL DE MUNCĂ PENTRU CARE SE CANDIDEAZĂ
- Ajutor contabil, contabil, contabil-expert
EDUCAŢIE ŞI FORMARE
- Absolvit Universitatea de Stat din Moldova, Facultatea Ştiinţe Economice, Catedra Contabilitate şi Informatică, Specialitatea:
- Licența - Contabilitate 2014 – 2017
- Masterat - Audit și expertiză financiară 2017 – 2019
- Cursuri la CENTRUL DE INSTRUIRE ŞI CONSULTANŢĂ ÎN MANAGEMENT FINANCIAR ŞI CONTABLILITATE 2021
- Cursuri de contabilitate la entitatea Contabil-expert SRL aprilie-mai 2022
EXPERIENȚĂ DE MUNCĂ ÎN DOMENIU
- 01.05.2017-31.07.2019, în calitate de ajutor contabil în cadrul entității ”BEG-ECOM” SRL
- 13.09.2019- 18.11.2022, în calitate de contabil-expert în cadrul entității ”MVO CONSULT” SRL
- 21.11.22-31.12.2024, în calitate de contabil în cadrul entității ”ELLECONT” SRL
COMPETENȚE PERSONALE
- Limba maternă: Limba română
-
Alte limbi străine cunoscute:
- Engleză
- Rusă
ÎNȚELEGERE, VORBIRE, SCRIERE
-
Engleză:
- Ascultare: A1
- Citire: A1
- Participare la conversaţie: A1
- Discurs oral: A1
- Scriere: A1
-
Rusă:
- Ascultare: C1
- Citire: C1
- Participare la conversaţie: C1
- Discurs oral: C1
- Scriere: B2
Niveluri:
- A1/A2: Utilizator elementar
- B1/B2: Utilizator independent
- C1/C2: Utilizator experimentat
Competenţe de comunicare
- Bune competenţe de comunicare dobândite prin experienţa proprie de operator de vînzări; lucrul cu clienții în cadrul firmei de contabilitate.
Competențe
- Cunoaşterea programului 1C–Contabilitate versiunea 7.7, versiunea 8.2, versiunea 8.3
- Microsoft Office
- Evidența numerarului în casierie, și la contul curent, post terminal
- Emiterea și prelucrarea facturilor
- Efectuarea inventarierii
- Emiterea conturi spre plată
- Emiterea ordinelor de plată
- Evidența stocurilor, OMVSD, Mijloacelor fixe
- Evidența documentelor primare și arhivarea acestora
- Eliberarea foilor de parcurs și evidența acestora
- Evidența combustibilului
- Introducerea importurilor, exporturilor
- Elaborarea rapoartelor statistice
- Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale (IPC21, TVA12, TL13, UNIF21, SIMM20, IRM19)
- Întocmirea plăților naționale și internaționale prin intermediul sistemului internet-banking
- Efectuarea calculelor aferent salariului
- Evidența cadrelor
- Evidenta anvelopelor și acumulatoarelor
- Casarea stocurilor, efectuarea procedurii de casare
- Evidența blanchetelor de strictă evidență
Alte aptitudini
- Responsabilă, punctuală, amabilă.
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".