Fișier CV
AA
Contabil

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

LOCUL DE MUNCĂ PENTRU CARE SE CANDIDEAZĂ

  • Ajutor contabil, contabil, contabil-expert

EDUCAŢIE ŞI FORMARE

  1. Absolvit Universitatea de Stat din Moldova, Facultatea Ştiinţe Economice, Catedra Contabilitate şi Informatică, Specialitatea:
    • Licența - Contabilitate 2014 – 2017
    • Masterat - Audit și expertiză financiară 2017 – 2019
  2. Cursuri la CENTRUL DE INSTRUIRE ŞI CONSULTANŢĂ ÎN MANAGEMENT FINANCIAR ŞI CONTABLILITATE 2021
  3. Cursuri de contabilitate la entitatea Contabil-expert SRL aprilie-mai 2022

EXPERIENȚĂ DE MUNCĂ ÎN DOMENIU

  • 01.05.2017-31.07.2019, în calitate de ajutor contabil în cadrul entității ”BEG-ECOM” SRL
  • 13.09.2019- 18.11.2022, în calitate de contabil-expert în cadrul entității ”MVO CONSULT” SRL
  • 21.11.22-31.12.2024, în calitate de contabil în cadrul entității ”ELLECONT” SRL

COMPETENȚE PERSONALE

  • Limba maternă: Limba română
  • Alte limbi străine cunoscute:
    • Engleză
    • Rusă

ÎNȚELEGERE, VORBIRE, SCRIERE

  • Engleză:

    • Ascultare: A1
    • Citire: A1
    • Participare la conversaţie: A1
    • Discurs oral: A1
    • Scriere: A1
  • Rusă:

    • Ascultare: C1
    • Citire: C1
    • Participare la conversaţie: C1
    • Discurs oral: C1
    • Scriere: B2

Niveluri:

  • A1/A2: Utilizator elementar
  • B1/B2: Utilizator independent
  • C1/C2: Utilizator experimentat

Competenţe de comunicare

  • Bune competenţe de comunicare dobândite prin experienţa proprie de operator de vînzări; lucrul cu clienții în cadrul firmei de contabilitate.

Competențe

  • Cunoaşterea programului 1C–Contabilitate versiunea 7.7, versiunea 8.2, versiunea 8.3
  • Microsoft Office
  • Evidența numerarului în casierie, și la contul curent, post terminal
  • Emiterea și prelucrarea facturilor
  • Efectuarea inventarierii
  • Emiterea conturi spre plată
  • Emiterea ordinelor de plată
  • Evidența stocurilor, OMVSD, Mijloacelor fixe
  • Evidența documentelor primare și arhivarea acestora
  • Eliberarea foilor de parcurs și evidența acestora
  • Evidența combustibilului
  • Introducerea importurilor, exporturilor
  • Elaborarea rapoartelor statistice
  • Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale (IPC21, TVA12, TL13, UNIF21, SIMM20, IRM19)
  • Întocmirea plăților naționale și internaționale prin intermediul sistemului internet-banking
  • Efectuarea calculelor aferent salariului
  • Evidența cadrelor
  • Evidenta anvelopelor și acumulatoarelor
  • Casarea stocurilor, efectuarea procedurii de casare
  • Evidența blanchetelor de strictă evidență

Alte aptitudini

  • Responsabilă, punctuală, amabilă.

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".