Fișier CV
MM
Contabil, Ajutor contabil, Operator contabil, Secretară

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Curriculum Vitae

INFORMAŢII PERSONALE

  • Sexul: Feminin
  • Data naşterii: 21/05/1996
  • Naţionalitatea: română

Educație

  • USM, Marketing si Logistică, Chișinău (Republica Moldova)

EXPERIENŢA PROFESIONALĂ

  • 03/04/2018–17/08/2018: Contabil la Î.M ,,TIREX PETROL'' SA

    • Întocmirea contractelor și implementarea cardurilor
    • Elaborarea facturilor
    • Tranzacții bănești
    • Emiterea conturilor de plată
    • Evidența și analiza sistemului logistic
    • Convorbiri telefonice și soluționarea problemelor intervenite de la clienți
  • 10/10/2018–31/01/2019: Manager de oficiu la ,,ITALTEH" SRL, CHISINĂU

    • Administrarea şi coordonarea activităţilor din cadrul firmei
    • Preluarea și înregistrarea comenzilor
    • Gestionarea și repartizarea corespondenței primite
    • Comunicarea cu clienții și potențialii clienți
    • Promovarea companiei pe rețelele media de socializare
    • Întocmirea contractelor
    • Crearea ofertelor promoționale
  • 2019–2024: Contabil la 47 TH PARALLEL (Mag NR1)

    • Gestionarea și menținerea unei evidențe riguroase a documentelor de contabilitate
    • Perfectarea, verificarea și prelucrarea documentelor pentru a asigura corectitudinea informațiilor
    • Realizarea, primirea şi controlul documentelor şi prelucrarea acestora (casa, banca, facturi fiscale etc.)
    • Emiterea facturilor în baza mai multor criterii
    • Efectuarea plăților și a transferurilor
    • Verificarea actelor emise de cumpărători și furnizori
    • Convorbiri telefonice și soluționarea problemelor intervenite de la clienți
    • Comunicarea cu departamentele implicate în procesele de recepție-vânzări-livrare
    • Efectuarea analizei comparative de preț, produse, furnizori

Cunoștințe și abilități de utilizare a calculatorului

  • 1 C, Word, MC Office (nivel avansat)

Competențe generale

  • Punctuală
  • Responsabilă
  • Capacitatea de a comunica ușor și de a gestiona timpul eficient
  • Flexibilă în orice situație
  • Atentă la detalii

COMPETENŢE PERSONALE

  • Limba maternă: română
  • Limbile străine: rusă, engleză, franceză.

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".