Specialist Departament Planificare și Control

Eximbank

21 octombrie 2025

Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Banca Comercială „EXIMBANK”, parte a Grupului Internațional Intesa Sanpaolo, angajează:

Specialist Departament Planificare și Control

Responsabilități:

  • Realizează solicitările de colectare a datelor de la Banca Mamă și subdiviziuni pentru elaborarea raportărilor și analizelor necesare.
  • Administrează baza de date operațională și sistemele de raportare și business intelligence, asigurând monitorizarea constantă a calității datelor procesate.
  • Genereazăă  date financiare și comerciale pentru segmente de produse, canale și zone geografice, conform cerințelor structurilor Băncii și Băncii Mamă.
  • Oferă asistență structurilor de business în analiza și monitorizarea tendințelor relevante, sprijinind identificarea acțiunilor corective necesare pentru atingerea obiectivelor de afaceri.
  • Elaborează și furnizează rapoarte și analize lunare, trimestriale și anuale privind performanțele Băncii.
  • Supervizează procesele de bugetare și control al costurilor, asigurându-se că inițiativele de investiții sunt evaluate corect în raport cu costurile și beneficiile, conform planului de investiții al Băncii.
  • Participă activ la realizarea raportului anual al Băncii.

Cerințe față de candidat:

  • Studii: Superioare, profil economic.
  • Experiență: Minimum 1 an în domeniul financiar-bancar.

Competențe și cunoștințe:

  • Cunoștințe în domeniul economic și financiar-bancar, inclusiv cadrul legal și normativ aferent;
  • Familiaritate cu procesul de planificare bugetară și monitorizare a performanței financiare;
  • Capacitatea de a analiza și interpreta date financiare și comerciale.
  • Experiență în utilizarea instrumentelor de analiză a datelor, cum ar fi Excel avansat, SQL sau alte aplicații de business intelligence.
  • Cunoașterea fluentă a limbilor române și engleze (min B1)

Beneficiile oferite de către bancă:

  • Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
  • Tichete de masa;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
  • Orar flexibil de muncă;
  • Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
  • Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
  • Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.

Vor fi contactați doar candidații selectați.

Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.