
3 septembrie 2025
Specialist contabilitate primară
Responsabilități:
- Recepționarea, controlul și procesarea documentelor contabile primare;
- Monitorizarea siguranței documentelor primare, prelucrarea acestora în conformitate cu procedura stabilită;
- Introducerea facturilor de intrare si pregatirea registrului lunar;
- Gestionarea caseriei, pregatirea încasărilor pentru banca.
- Verificarea registrului cu facturi de iesire;
- Monitorizarea și introducerea efacturilor de intrare.
Cerințe:
- Studii superioare de profil (contabilitate, economie, finanțe);
- Experienţă în domeniu de minim 1 an;
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Aptitudini profesionale de operare în programul 1C 8, Excel;
- Gândire analitică responsabilitate, organizare, atenţie la detalii.
Care sunt benefiiciile angajaților Simplex?
- Posibilitatea de a-ți manifesta abilitățile la maxim și de a le pune în practică;
- Mediu de lucru modern și echipă prietenoasă;
- Dezvoltare profesională prin traininguri și cursuri;
- Un sistem de management contemporan;
- Activități de team-building, cadouri corporate și evenimente de echipă.
Apreciem specialiștii TOP de asta rugăm să expediați CV- ul perfectat cu indicarea postului pentru care aplici (+ poză): E-mail: personal@simplex.md. Viber: 060502571.
Vă așteptăm la Simplex!
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
E-mail: personal@simplex.md
Telefon: 060502571
Team buildinguri
Telefonia mobilă
Notebook
Autoturism
Loc de parcare
Creștere profesională
Reduceri pentru angajați
Bonus la aniversarea zilei de angajare
Bonus la aniversarea zilei de naștere