Specialist aprovizionare și suport | Departament Administrare
MAIB

28 iulie 2025

Chișinău, Rîșcani
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Specialist aprovizionare și suport | Departament Administrare

În acest rol, vei avea următoarele sarcini:

  • Gestionarea comenzilor de bunuri și servicii necesare diferitelor departamente.
  • Urmărirea procesul de achiziție de la lansarea comenzii până la recepționare.
  • Menținerea relațiilor cu furnizorii și actualizarea bazei de date privind partenerii de aprovizionare.
  • Monitorizarea stocurilor interne și propunerea soluțiilor pentru optimizarea acestora.
  • Participă la evaluarea ofertelor și sprijinirea procesele de selecție a furnizorilor.
  • Asigurarea suportului operațional în procesele logistice interne (ex. livrare materiale, inventariere, etc.).
  • Respectarea politicilor interne privind achizițiile, bugetele și transparența procesului.

Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:

  • Studii superioare finalizate în economie, logistică sau domenii conexe.
  • Experiență de minimum 2 ani în domenii precum aprovizionare, logistică, suport operațional sau achiziții.
  • Abilități foarte bune de organizare, planificare și prioritizare.
  • Gândire analitică, atenție la detalii și orientare spre soluții.
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office, Excel avansat reprezintă un avantaj).
  • Cunoașterea limbii române (scris și vorbit) la nivel profesionist; engleza constituie un avantaj.

În echipa maib vei beneficia de:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib.

Ne vom bucura să facem echipă comună! Funcția este localizată în sediul Miron Costin.

Expediază CV-ul și portofoliu la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.

* Vor fi contactate la interviu doar persoanele selectate.

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.