
Șef/ă Serviciu Construcții și Cadastru
17 iunie 2025
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Construcții și Cadastru, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției de:
Șef/ă Serviciu Construcții și Cadastru
Principalele responsabilități ale postului:
- Organizarea și coordonarea activității continue a subdiviziunilor serviciului pentru îndeplinirea sarcinilor/planurilor;
- Planificarea și distribuirea eficientă a volumelor de lucru între angajații serviciului;
- Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
- Organizarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii;
- Organizarea și supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații ale întreprinderii;
- Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa.
- Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor prestate.
- Organizarea şi monitorizarea lucrului sectorului cadastral din cadrul serviciului, la coordonarea materialelor de delimitare masivă sau selectivă a terenurilor şi bunurilor imobile proprietate publica a statului.
- Colaborarea cu alte servicii şi oferirea suportului şi implicarea în soluţionarea întrebărilor pe partea de competenţă a serviciului (construcţii, clădiri, calitatea în construcţii, etc.)
Cerințe față de candidat, de calificare:
- Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile);
- Experiență minimă de 5 ani în domeniul studiilor deținute;
- Deținerea certificatului de responsabil tehnic și diriginte de șantier sau întrunirea condițiilor pentru atestarea tehnico-profesională;
- Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul construcțiilor;
- Cunoașterea procedurilor de organizare și desfășurare a achizițiilor (întocmirea caietelor de sarcini, întocmirea raportului privind evaluarea ofertelor depuse de operatorii economici), perfectării și încheierii contractelor de antrepriză;
- Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office, ArhiCad și WinSmeta;
generale:
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (constituie un avantaj);
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
- Abilități organizatorice și de management al echipei;
- Disponibilitate pentru deplasări în țară și peste hotare;
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii.
- Salariul brut 31 810 lei.
- Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
- Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
- Pachet social complet din prima zi de angajare.
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
- Dezvoltare personală, oportunități de creștere în cadrul unei companii inovatoare, orientate la cele mai bune practici internaționale
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Vă așteptăm în echipa noastră!
E-mail: personal@moldelectrica.md
068011646