Coordonator de oficiu (Chisinau)

LPP Moldova Company

3 octombrie 2025

Chișinău
Orice experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

LPP Moldova, unul dintre liderii din industria modei, își formeaza echipa și caută persoane active și comunicative pentru poziția de:

Coordonator de oficiu (Chisinau)

Dacă ești o persoană energică, responsabilă și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, așteptăm cu interes CV-ul tău!

Ce oferim:
- Un mediu de lucru dinamic, tânăr și plăcut;
- Șanse reale de dezvoltare și avansare într-o companie în continuă expansiune;
- Program de lucru stabil;
- Salariu competitive;
- Training de specializare pentru o integrare rapidă și perfecta;
- Reducere de 25% pe produsele brandului Sinsay din portofoliul LPP.

Căutăm în tine:
- Experiență dovedită într-o poziție similară (asistent/coordonator de birou);
- Cunoaștere a limbii engleze la un nivel minim B1 (esențial);
- Studii superioare finisate in domeniul, marketing, business si administrare, etc;
- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
- Atentie sporită la detalii și acuratețe în muncă;
- Abilități de comunicare interpersonală și relaționare remarcabile;
- Spirit proactiv, orientat către soluții și capabil să lucreze atât independent, cât și în echipă;
- Cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Principalele tale responsabilități:
- Gestiunea și comandarea rechizitelor și aprovizionării pentru birou;
- Evidența, arhivarea și expedierea documentelor către magazinele noastre;
- Programarea sălilor de ședințe și coordonarea agendei echipei de conducere;
- Asigurarea funcționării optime a echipamentelor de birou și punct de contact cu furnizorii;
- Primirea și direcționarea vizitatorilor;
- Realizarea de traduceri și editarea documentelor, prezentărilor și rapoartelor (din/în limba engleză, romana si rusa);
- Gestionarea corespondenței și a curieratelor (intrări/ieșiri);
- Acordarea suportului administrativ necesar diverselor departamente;
- Sprijinirea activităților de employer branding (ex: organizarea de evenimente interne, coordonarea materialelor promoționale pentru angajați);
- Cooperarea cu departamentul de Marketing în proiecte administrative și logistice (ex: gestionarea comenzilor de materiale promo, suport pentru evenimente);
- Servește ca prim punct de contact cu angajații magazinelor în cazul inspecțiilor din partea autorităților locale și redirecționează cerințele specifice către departamentele dedicate;
- Pregătește autorizații pentru angajații magazinelor de a reprezenta compania în relația cu autoritățile locale;
- Cooperă la organizarea evenimentelor legate de oficiu și pentru angajații acestuia;
- Oferă suport constant departamentelor în diverse activități administrative;
- Gestionează alte sarcini de secretariat și conexe activității nemijlocite.

Aplică acum!
Trimite CV-ul tău direct pe e-mail: olga.suruceanu@lpp.com, cu specificarea functiei pentru care aplici.

Pentru mai multe informații, vizitează site-ul nostru dedicat carierei: join.lpp.com
Așteptăm cu interes aplicația ta!

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.