
Contabil/ă-șef/ă adjunct/ă
10 septembrie 2025
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Contabilității centrale, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Contabil/ă-șef/ă adjunct/ă
Sarcinile postului:
- Calculul, achitarea impozitelor (TVA, polmed, PLT, taxe locale, s.a.)
- Contabilizarea, achitarea autorizațiilor de transport
- Controlul asupra achitărilor la buget, datoriilor si creanțelor;
- Tinerea evidentei cheltuielilor anticipate
- Tinerea evidentei bunurilor imobile, terenurilor proprietate publica/privata, conturilor de gestiune
- Întocmirea lunar trimestrial si anual rapoartele către Biroul National de Statistica.
- Participarea in lucrul comisiei de inventariere.
- Participarea la elaborarea VEN12, întocmirea Situațiilor Financiare anuale.
Responsabilități:
- Elaborarea balanței de verificare.
- Închiderea conturilor de gestiune.
- Nedivulgarea secretului comercial și a informațiilor primite în legătură cu îndeplinirea obligațiilor de serviciu.
- Veridicitatea și termenii de prezentare a rapoartelor și dărilor de seamă.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
- Studii superioare în contabilitate sau finanțe.
- Experiență de muncă în poziție similara 5 ani, experiența de muncă în sistemul energetic - va constitui un avantaj.
- Cunoașterea softurilor specializate de evidentă contabilă (UNA) constituie un avantaj.
generale:
- Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Excel).
- Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - va constitui un avantaj.
- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte.
- Atenție la detalii și abilități analitice.
- Abilități de organizare și lucru în echipă.
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce trebuie să cunoașteți:
- Standardele Naționale de Contabilitate.
- Standardele Internaționale de Raportare Financiară.
- Legislația Fiscală a RM.
- Legea contabilității și raportării financiare.
- Hotărâri, Dispoziții, Ordine ale organelor superioare.
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii.
- Salariul de la 25 000 lei.
- Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
- Activitate de birou (sediul în centrul mun. Chișinău).
- Oportunități de învățare și de dezvoltare profesională.
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format european completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
E-mail: personal@moldelectrica.md
Joburi similare

Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei






Joburi similare

Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei





