Chat Manager și CallCentru în vânzări

Total Global SRL

25 octombrie 2025

Chișinău, Botanica
Orice experiență
Full-time
Orice studii
În locația angajatorului

Angajăm:

Chat Manager și CallCentru în vânzări

Descrierea funcției 

Căutăm Chat Manager + CallCentru  care să ne ajute să să îmbunătățim performanța în vânzări și să creștem considerabil numărul acestora.

Despre noi 
„Stilis Home” a apărut ca răspuns al nevoii de a găsi produse ce bifează capitolele de calitate superioară, exclusivitate și design funcțional.

Astfel, din 2017, compania StilisHome s-a focusat să aducă elementul „altceva” pe piață, importând obiecte de mobilier de la cei mai buni producători din Polonia, Turcia și China.
Ne ajutăm clienții prestând servicii adaptate necesităților pentru a satisface preferințele legate de preț și calitate.

Descrierea jobului

Pe postul de Chat Manager + CallCentru vei fi responsabil de 12 obiective importante

  • Să procesezi fluxul de mesaje de pe platformele online, facebook/instagram;
  • Să procesezi fluxul de apeluri de intrare de la potențiali clienți;  
  • Să efectuezi apeluri de ieșire, aproximativ 40-60 apeluri pe zi;
  • Să conduci și monitorizeze clientul către încheierea tranzacției;
  • Să faci constant follow-up către clienții indeciși;
  • Să oferi suport clienților prin telefon sau prim mesaje online;
  • Să înregistrezi fiecare client noi în programul CRM;
  • Să completezi constant programul CRM cu comentarii, sarcini;
  • Să completezi în fiecare zi raportul de vânzări și raportul de activitate;
  • Să îndeplinești Planul de Vânzări stabilit de Directorul de Vânzări;
  • Să participi în fiecare săptămână la întâlnirea de management;

În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:

  • Oferim unui salariu motivant;
  • Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI + bonusuri;
  • Program de lucru: luni-vineri de la 10.00 la 19.00 cu pauză de prânz;
  • Loc de muncă personal, locația  bd. Decebal 23/1 (Jumbo);
  • Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat;
  • Concediu de odihnă și concediu medical.

Vei fi privilegiat, în cazul în care:

  • Ai lucrat ca manager  CallCentru sau chat manaher  într-o funcție care presupune comunicare cu clienții;
  • Ești familiarizat și ai lucrat într-un CRM sistem și știi ce înseamnă follow-up în vânzări;
  • Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client;
  • Ești motivat și orientat către realizarea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
  • Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
  • Ai cunoștințe de MS Office.

Și în final, dacă citind cu atenție acest anunț, ați realizat că acesta este jobul la care visați de mult timp, așteptăm CV dvs la adresa de email hr.stilishome@gmail.com.

Așa vom  înțelege că sunteți cu adevărat o persoană atentă și responsabilă.

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.