Asistent Back-Office
DigitalGate AMG S.A.

5 decembrie 2025

Chișinău
Posibil fără experiență
Flexibil
Orice studii
În locația angajatorului

Asistent Back-Office

Responsabilități principale:

  • Gestionarea corespondenței e-mail și răspunsul prompt la solicitările clienților și partenerilor.
  • Preluarea apelurilor telefonice ale companiei și direcționarea lor corespunzătoare.
  • Pregătirea și expedierea coletelor, precum și urmărirea livrărilor.
  • Întocmirea documentelor necesare (inclusiv documente vamale, dacă este cazul).
  • Contactarea companiilor / furnizorilor pentru obținerea ofertelor de preț și informațiilor necesare.
  • Organizarea și programarea ședințelor sau întâlnirilor.
  • Introducerea și actualizarea datelor în sistemul intern.
  • Sprijin administrativ general pentru departamentele interne.

Cerințe:

  • Abilități bune de comunicare, telefonice și scrise.
  • Organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu volume variate de activități.
  • Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office sau similar).
  • Experiență anterioară într-un rol administrativ constituie avantaj.

Beneficii (opționale de adăugat):

  • Program flexibil / Mediu de lucru modern.
  • Oportunități de dezvoltare profesională.
  • Pachet salarial competitiv.

Email: info@digitalgateamg.com
0746626510

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.