Analist raportare financiară

Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Angajăm:

Analist raportare financiară

Responsabilități de bază:

  • Elaborarea rapoartelor financiare și operaționale pentru uz intern, management, investitori, creditori și autorități de supraveghere;
  • Calculul provizioanelor pentru pierderi așteptate conform standardului IFRS 9 și Regulamentului privind clasificarea activelor aplicabil organizațiilor de creditare nebancare;
  • Participarea la estimarea riscurilor de credit și sintetizarea datelor relevante din portofoliul de credite, pe baza unor modele și scenarii financiare;
  • Dezvoltarea și întreținerea unei baze de date de tip data warehouse, utilizată pentru integrarea, analiza și raportarea datelor structurate și semi-structurate din surse multiple (CRM, sistem 1C, ERP, etc.);
  • Participarea la procesul de bugetare și la elaborarea prognozelor financiare pe termen scurt și mediu;
  • Identificarea abaterilor față de buget și analiza variațiilor față de rezultatele financiare prognozate;
  • Colaborarea cu echipele IT, risc și contabilitate pentru alinierea structurii de raportare și a datelor utilizate în analize;
  • Asigurarea corectitudinii și integrității datelor financiare utilizate în luarea deciziilor și în raportările externe;
  • Participarea la procesele de audit financiar și intern, oferind suport cu privire la datele și rapoartele solicitate.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în Finanțe, Economie sau Contabilitate;
  • Experiență profesională de minim 2-3 ani într-o funcție similară (analist financiar, contabilitate financiară, raportări financiare, etc.);
  • Cunoștințe solide a standardelor IFRS si SNC;
  • Capacitatea de a analiza date financiare complexe;
  • Cunoașterea avansată a limbii engleze va constitui un avantaj.

Beneficii oferite:

  • Salariu fix + bonusuri de performanță + tichete de masă;
  • Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
  • Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
  • Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
  • Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
  • Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală; 
  • Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
  • Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
  • Mediu de lucru profesionist și prietenos.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut