Agent Servicii Clienți

Fly One SRL

22 august 2025

Chișinău, Botanica
Orice experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Compania FLY ONE este in cautarea unui specialist pentru pozitia:

Agent Servicii Clienți

Cerinţe:
- Cunoașterea limbii romane, ruse, engleza la nivel de comunicare avansata;
- Abilități de comunicare;
- Studii superioare;
- Atitudine pozitiva fata de clienți;
- Diplomatie și flexibilitate;
- Limbaj coerent, dictie clara, capacitate de convingere;
- Aptitudini de operare PC (word, excel, soft-uri interne)
- Initiativa și dinamism;
- Disciplina, responsabilitate și concentrare; 
- Rezistent la situații de stres.

Responsabilităţi:
- Cunoașterea  la nivel avansat Software; MS Windows, Excel, Word, E-mail, Internet;
- Să aibă o atitudine respectuoasă, politicoasă față de consumator/ consumator potențial al SRL FLYONE, în  procesul de consultare, deservire și achitare a serviciilor;
-  Preluarea apelurilor de la client si procesarea cererilor sau informatiilor parvenite;
-  Vînzarea serviciilor FLYONE :
a) Efectuarea rezervărilor conform solicitarilor venite din partea pasagerilor
 - Să consulte telefon și/sau direct consumatorului/consumatorului potențial informația completă și veridică în ceea ce privește:
orarul rutelor,

  • tarifele: prețul, condițiile, regulile ți termenul de validatea tarifului;
  • datele de contact a reprezentanților ți agenților companiei pe teritoriul RM și peste hotare;
  • forma de plată (în numerar sau prin virament);
  • documentele necesare pentru emiterea biletelor de avion (pașaport, delegație) și pentru ieșirea din țară (viza, certificatele pentru animale etc., normele pentru bagajul gratis și tarifele pentru excesul de bagaj;
  • termenul de valabilitate al rezervării;
  • altă informație ce ține de competența agentului;

-  Prezentarea informației despre produsele  și serviciile oferite de  companie,
-  Gestionarea situațiilor mai tensionate și găsirea soluțiilor pentru client, ameliorînd situația creată;
-  Oferirea răspunsurilor la întrebările/comentariile clienților oferite prin intermediul rețelelor de socializare;
-  Identificarea problemelor semnalate de client pentru o corectă diagnosticare a problemei.
-  Asigură îndeplinirea întocmai a cerințelor ți procedurilor privind informarea pasagerilor despre cursele planificate sau efectuate de companie în concordanță cu  regulamentele companiei și legislația națională și internațională în domeniu;

Se oferă:
- Angajare oficiala si pachet social complet;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborare cu o echipa tânără și profesionistă.

Va rugam sa transmiteţi CV-ul, pe adresa de e-mail sales@flyone.eu și hr@flyone.eu, cu mențiunea pentru poziția - Agent de recepție a comenzilor pentru bilete.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.

Joburi similare

Alte joburi ale companiei

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.