Chișinău, Ciocana
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Atribuțiile de serviciu:
Informează clienții cu privire la noile produse;
Întocmește și prezintă oferte comerciale;
Comercializează produse clienţilor;
Pregăteşte mărfurile pentru expedierea către client;
Recepţionează mărfurile conform facturilor şi sesizează în scris neregulile constatate;
Cunoaşte lista produselor aflate în vînzare, parametrii tehnici și de funcționare, asigurînd asfel informarea calificată a clientului;
Aranjează produsele pe rafturi;
Marchează cu preţuri produsele din magazin, conform catalogului;
Verifică periodic stocurile aflate în gestiunea sa;
Responsabilități și împuterniciri:
Realizează propuneri pentru strategii de vînzare;
Înaintarea de concepte și oferte către clienți;
Asigură informarea superiorului privind necesitatea completării stocurilor de marfă;
Asigură buna funcționare a punctului comercial aflat în gestiunea sa;
Participă activ la inventarieri;
Asigură și răspunde de eliberarea bonurilor fiscale;
Menține o atmosferă deschisă, disciplinată și a entuziasmului în relațiile cu colegii și clienții.
Cerinţele funcţiei faţă de candidat
Studii: superioare complete (preferabil studii tehnice sau în economie)
Experienţă profesională: experiență similară minim 2 ani.
Abilităţi
Cunoașterea limbilor română, rusă. Cunoașterea limbii engleze este un avantaj.
De utilizare a computerului (Word, Excel, 1-C);
De utilizare a programei de tip ”CRM”
De utilizare a programei de tip ”WMS”
De a conduce mijloace de transport (permis de conducere categoria B).
Compania ofera:
Lucru intr-un colectiv tânăr, dinamic si profesionist;
Pachet social, salariu stabil, achitat la timp;
Posibilitatea de a avansa pe plan profesional.
Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul pe adresa de e-mail: develop@ecolux.md.
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Informează clienții cu privire la noile produse;
Întocmește și prezintă oferte comerciale;
Comercializează produse clienţilor;
Pregăteşte mărfurile pentru expedierea către client;
Recepţionează mărfurile conform facturilor şi sesizează în scris neregulile constatate;
Cunoaşte lista produselor aflate în vînzare, parametrii tehnici și de funcționare, asigurînd asfel informarea calificată a clientului;
Aranjează produsele pe rafturi;
Marchează cu preţuri produsele din magazin, conform catalogului;
Verifică periodic stocurile aflate în gestiunea sa;
Responsabilități și împuterniciri:
Realizează propuneri pentru strategii de vînzare;
Înaintarea de concepte și oferte către clienți;
Asigură informarea superiorului privind necesitatea completării stocurilor de marfă;
Asigură buna funcționare a punctului comercial aflat în gestiunea sa;
Participă activ la inventarieri;
Asigură și răspunde de eliberarea bonurilor fiscale;
Menține o atmosferă deschisă, disciplinată și a entuziasmului în relațiile cu colegii și clienții.
Cerinţele funcţiei faţă de candidat
Studii: superioare complete (preferabil studii tehnice sau în economie)
Experienţă profesională: experiență similară minim 2 ani.
Abilităţi
Cunoașterea limbilor română, rusă. Cunoașterea limbii engleze este un avantaj.
De utilizare a computerului (Word, Excel, 1-C);
De utilizare a programei de tip ”CRM”
De utilizare a programei de tip ”WMS”
De a conduce mijloace de transport (permis de conducere categoria B).
Compania ofera:
Lucru intr-un colectiv tânăr, dinamic si profesionist;
Pachet social, salariu stabil, achitat la timp;
Posibilitatea de a avansa pe plan profesional.
Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul pe adresa de e-mail: develop@ecolux.md.
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Adresa:
Chișinău, Ciocana
str. Uzinelor 171/2
str. Uzinelor 171/2
Data actualizării:
8 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.