Ticketing travel consultant
12 000 – 15 000 lei pe lună, net
Go Travel
19 iunie 2025
Chișinău, Сentru
Peste 5 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Go Travel, parte din SunMedair Group, cu 30 de ani de experienţă şi un portofoliu de aproape 1000 de clienţi locali & internaţionali, este una din cele mai mari, stabile si profesioniste companii de travel management & organizare evenimente.
Pentru Departamentul de Ticketing, căutăm colegi pentru poziţia de Ticketing Travel Consultant, proactiv și bun communicator, care să se alăture echipei noastre.
Responsabilități :
1. Vânzarea biletelor de avion.
2. Consultarea clienților privind opțiunile de călătorie, orare, tarife și condiții.
3. Rezervarea și emiterea biletelor folosind GDS NDS.
4. Modificarea sau anularea biletelor în funcție de solicitările clienților și politicile companiilor.
5. Menținerea relației cu clienții – oferirea de suport telefonic, prin email sau la birou.
6. Înregistrarea vanzarilor in sistemul inter si incarcarea facturilor de furnizor.
7. Pregătirea rapoartelor privind vânzările și activitatea lunara.
8. Respectarea procedurilor interne și a reglementărilor companiei sau ale autorităților de transport.
Cerințe :
1. Studii superioare (de preferat în turism sau domenii conexe).
2. Experiență anterioară într-un post similar constituie un avantaj.
3. Cunoașterea sistemelor de rezervări (GDS – Global Distribution Systems) este un plus major.
4. Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu/avansat (alte limbi constituie un avantaj).
5. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții.
6. Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare spre soluții.
7. Cunoștințe operare PC (Microsoft Office, email, internet).
8. Disponibilitate pentru program flexibil (în unele cazuri, inclusiv în weekenduri sau sărbători legale).
Pentru Departamentul de Ticketing, căutăm colegi pentru poziţia de Ticketing Travel Consultant, proactiv și bun communicator, care să se alăture echipei noastre.
Responsabilități :
1. Vânzarea biletelor de avion.
2. Consultarea clienților privind opțiunile de călătorie, orare, tarife și condiții.
3. Rezervarea și emiterea biletelor folosind GDS NDS.
4. Modificarea sau anularea biletelor în funcție de solicitările clienților și politicile companiilor.
5. Menținerea relației cu clienții – oferirea de suport telefonic, prin email sau la birou.
6. Înregistrarea vanzarilor in sistemul inter si incarcarea facturilor de furnizor.
7. Pregătirea rapoartelor privind vânzările și activitatea lunara.
8. Respectarea procedurilor interne și a reglementărilor companiei sau ale autorităților de transport.
Cerințe :
1. Studii superioare (de preferat în turism sau domenii conexe).
2. Experiență anterioară într-un post similar constituie un avantaj.
3. Cunoașterea sistemelor de rezervări (GDS – Global Distribution Systems) este un plus major.
4. Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu/avansat (alte limbi constituie un avantaj).
5. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții.
6. Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare spre soluții.
7. Cunoștințe operare PC (Microsoft Office, email, internet).
8. Disponibilitate pentru program flexibil (în unele cazuri, inclusiv în weekenduri sau sărbători legale).
Lucrul în Echipă
Lucru Flexibil
Responsabilitate Profesională
Inteligență Emoțională
Abilități de Comunicare
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Engleză Mediu
Rusă Mediu
Adresa:
Chișinău, Сentru
Data actualizării:
19 iunie 2025
Telefon:
+373 79164884
Copiază
Telefon:
+373 22955848
Copiază
E-mail:
natalia.esanu@go-travel.md
Copiază
Persoana de contact:
Natalia Eșanu
Natalia Eșanu
Website-ul companiei:
https://www.go-travel.md
https://www.go-travel.md
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut