Tehnician -ă gestiunea clienților (lucru în ture), Сhişinău
Premier Energy Distribution
7 decembrie 2025
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
„Premier Energy Distribution" S.A. își extinde echipa și caută un Tehnician,-ă în gestiunea clienților, o persoană comunicativă, orientată spre client și dornică să contribuie la îmbunătățirea experienței consumatorilor.”
Responsabilități principale ale funcţiei:
Asigură deservirea clienților telefonic/ în oficiul comercial, gestionând solicitările, reclamațiile și prescripțiile legate de serviciul de distribuție a energiei electrice prin multiple canale de comunicare.
Identifică problemele clienților, oferă soluții optime și actualizează cu acuratețe informațiile în baza de date a consumatorilor.
Monitorizează cererile de conectare, eliberează prescripții și informează clienții privind acceptarea, refuzul sau stadiul solicitărilor, precum și despre întreruperile programate.
Recepționează și verifică documentele aferente solicitărilor și întocmește rapoarte necesare pentru lucrările planificate și avizarea clienților.
Redirecționează cererile și reclamațiile către unitățile responsabile și oferă consultanță privind serviciile de distribuție a energiei electrice.
Respectă politicile, procedurile de lucru și cerințele Sistemului de Management Integrat pentru calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă.
Ce îți oferim:
Un mediu de lucru prietenos și orientat spre echilibrul viață profesională – viață personală.
Beneficii sociale pentru angajați și familiile acestora, inclusiv activități dedicate copiilor
Asistență medicală facultativă și asigurare contra accidente.
Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
Cerințe și abilități:
Studii medii de specialitate sau superioare în domeniul economic sau energetic;
Capacități de comunicare și ascultare activă;
Orientare către client, abilitatea de a înțelege și satisface nevoile acestuia;
Cunoașterea limbilor română și rusă (nivel bun de comunicare);
Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Word, Excel);
Dorință de muncă și de învățare;
Abilități personale: responsabilitate, onestitate, corectitudine, lucru în echipă.
Program de lucru:
39 de ore lucrătoare pe săptămână;
Activitatea se desfășoară în schimburi, după cum urmează:
Tura de zi: în intervalul 08:00 – 20:00;
Tura de noapte: în intervalul 20:00 – 08:00.
Dacă ești interesat de această poziție, aplică online sau expediază CV-ul tău la adresa de e-mail: cariere@premierenergy.md cu mențiunea „Tehnician-ă gestiunea clienților, Сhisinau”.
Telefon de contact: 022 43 10 43; 022 43 15 35; 0621 61 043
Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei deveni parte din familia noastră mare.
Responsabilități principale ale funcţiei:
Asigură deservirea clienților telefonic/ în oficiul comercial, gestionând solicitările, reclamațiile și prescripțiile legate de serviciul de distribuție a energiei electrice prin multiple canale de comunicare.
Identifică problemele clienților, oferă soluții optime și actualizează cu acuratețe informațiile în baza de date a consumatorilor.
Monitorizează cererile de conectare, eliberează prescripții și informează clienții privind acceptarea, refuzul sau stadiul solicitărilor, precum și despre întreruperile programate.
Recepționează și verifică documentele aferente solicitărilor și întocmește rapoarte necesare pentru lucrările planificate și avizarea clienților.
Redirecționează cererile și reclamațiile către unitățile responsabile și oferă consultanță privind serviciile de distribuție a energiei electrice.
Respectă politicile, procedurile de lucru și cerințele Sistemului de Management Integrat pentru calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă.
Ce îți oferim:
Un mediu de lucru prietenos și orientat spre echilibrul viață profesională – viață personală.
Beneficii sociale pentru angajați și familiile acestora, inclusiv activități dedicate copiilor
Asistență medicală facultativă și asigurare contra accidente.
Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
Cerințe și abilități:
Studii medii de specialitate sau superioare în domeniul economic sau energetic;
Capacități de comunicare și ascultare activă;
Orientare către client, abilitatea de a înțelege și satisface nevoile acestuia;
Cunoașterea limbilor română și rusă (nivel bun de comunicare);
Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Word, Excel);
Dorință de muncă și de învățare;
Abilități personale: responsabilitate, onestitate, corectitudine, lucru în echipă.
Program de lucru:
39 de ore lucrătoare pe săptămână;
Activitatea se desfășoară în schimburi, după cum urmează:
Tura de zi: în intervalul 08:00 – 20:00;
Tura de noapte: în intervalul 20:00 – 08:00.
Dacă ești interesat de această poziție, aplică online sau expediază CV-ul tău la adresa de e-mail: cariere@premierenergy.md cu mențiunea „Tehnician-ă gestiunea clienților, Сhisinau”.
Telefon de contact: 022 43 10 43; 022 43 15 35; 0621 61 043
Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei deveni parte din familia noastră mare.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
7 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.