Specialist(ă) Resurse Umane - Administrativ
Granier
14 iulie 2025
Chișinău, Poșta Veche
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Despre noi: Granier este locul unde ne dedicăm toate resursele pentru a oferi plăcere gustului. Astăzi avem 12 locații în Chișinău, o producere modernă și mii de clienți care ne aleg zilnic. Combinăm munca atentă cu pasiunea pentru calitate, într-un spațiu modern și primitor. Suntem o echipă tânără și energică, iar tu poți fi parte din povestea noastră.
CE VĂ OFERIM NOI:
Mediu de lucru modern și bine organizat;
Prânzuri calde gratuite la birou;
Sistem transparent de plată;
Salariu motivant;
Angajare oficială cu prima zi de stagiere;
Concediu anual plătit 28 zile pe an;
Cadouri de sărbători;
Instruire și training-uri în domeniul de activitate;
O echipă deschisă și prietenoasă, care te ajută să te integrezi rapid;
Posibilități reale de creștere și avansare în cadrul companiei.
RESPONSABILITĂȚI:
Redactarea și procesarea actele adiționale privind modificări de funcție, salariu, normă, încetări de contract etc.
Gestionarea deciziilor de concedii, suspendări, eliberari detașări, transferuri etc.
Pregătirea documentelor pentru dosarele de concedii medicale, maternitate, etc.
Răspunderea la solicitările angajaților legate de documente, adeverințe, vechime, concedii etc.
Introducerea și actualizarea datele angajaților în sistemele informatice de resurse umane
CERINȚE PENTRU CANDIDAT:
Cunoștințe solide de legislația muncii și experiență minim 3 ani;
Studii superioare;
Cunoașterea limbilor române și rusă;
Cunoștințe în legislația muncii;
Discreție și confidențialitate;
Gândire analitică și orientare spre soluții;
Competențe de utilizare a pachetului Microsoft Office (în special Excel).
Lucrul la noi - este cea mai bună experiență posibilă! Vino și verifică!
Ne puteți cunoaște mai bine aici:
granier.md
instagram.com/graniermd
facebook.com/granier.md
Dornic să înveți și să crești în HoReCa? Scrie-ne la: hr.granier@gmail.com.
Vă rugăm să indicați poziția dorită în subiectul email-ului dvs
CE VĂ OFERIM NOI:
Mediu de lucru modern și bine organizat;
Prânzuri calde gratuite la birou;
Sistem transparent de plată;
Salariu motivant;
Angajare oficială cu prima zi de stagiere;
Concediu anual plătit 28 zile pe an;
Cadouri de sărbători;
Instruire și training-uri în domeniul de activitate;
O echipă deschisă și prietenoasă, care te ajută să te integrezi rapid;
Posibilități reale de creștere și avansare în cadrul companiei.
RESPONSABILITĂȚI:
Redactarea și procesarea actele adiționale privind modificări de funcție, salariu, normă, încetări de contract etc.
Gestionarea deciziilor de concedii, suspendări, eliberari detașări, transferuri etc.
Pregătirea documentelor pentru dosarele de concedii medicale, maternitate, etc.
Răspunderea la solicitările angajaților legate de documente, adeverințe, vechime, concedii etc.
Introducerea și actualizarea datele angajaților în sistemele informatice de resurse umane
CERINȚE PENTRU CANDIDAT:
Cunoștințe solide de legislația muncii și experiență minim 3 ani;
Studii superioare;
Cunoașterea limbilor române și rusă;
Cunoștințe în legislația muncii;
Discreție și confidențialitate;
Gândire analitică și orientare spre soluții;
Competențe de utilizare a pachetului Microsoft Office (în special Excel).
Lucrul la noi - este cea mai bună experiență posibilă! Vino și verifică!
Ne puteți cunoaște mai bine aici:
granier.md
instagram.com/graniermd
facebook.com/granier.md
Dornic să înveți și să crești în HoReCa? Scrie-ne la: hr.granier@gmail.com.
Vă rugăm să indicați poziția dorită în subiectul email-ului dvs
Adresa:
Chișinău, Poșta Veche
str-la Studenților 2/4
str-la Studenților 2/4
Data actualizării:
14 iulie 2025
CV transmis!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.