Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist vinzare active
ÎM OMF Microinvest SRL
31 decembrie 2013
Chișinău
Compania MICROINVEST anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant:
SPECIALIST VÂNZARE ACTIVE (bunuri gajate/ipotecate preluate în posesiune)
Principalele sarcini de muncă:
- Analiza pieţii pentru identificarea potenţialilor clienţi;
- Identificarea canalelor de vânzare şi plasarea anunţurilor comerciale;
- Informarea surselor mass-media despre licitaţia referitoare la vânzarea bunurilor gajate/ipotecate preluate în posesiune;
- Comunicarea şi negocierea cu potenţialii clienţi;
- Pregătirea documentelor aferente vânzării bunurilor;
- Asigurarea legalităţii, corectitudinii şi transparenţei procesului de vânzare.
Cerinţe faţă de candidat:
- Experienţă în vânzări şi negocieri, cel puţin 2 ani;
- Experienţa într-un post similar constituie un avantaj;
- Studii superioare economice, juridice sau alt domeniu relevant;
- Abilităţi remarcabile de comunicare, atât în formă orală, cât şi scrisă;
- Capacitate de a planifica şi organiza în mod independent procesul de muncă;
- Capacitatea de a îndeplini sarcinile de muncă în termenii stabiliţi;
- Posibilitatea de a rămâne la serviciu peste programul de muncă, la necesitatea îndeplinirii sarcinilor urgente sau la solicitarea superiorului;
- Cunoaşterea avansată a PC şi instrumentelor MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Vorbirea fluentă a limbilor română şi rusă;
- Permis de conducere, categoria B.
Compania oferă un pachet salarial motivant, bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
Persoanele interesate pot trimite CV, cu indicarea postului și a sursei de informare despre postul vacant la adresa de e-mail: hrm@microinvest.md sau fax 022 25 00 21. Adresa bd. Renaşterii Naţionale 12, mun. Chisinau. Persoana de contact - Iulia Cornea, Specialist Principal Resurse Umane. Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
SPECIALIST VÂNZARE ACTIVE (bunuri gajate/ipotecate preluate în posesiune)
Principalele sarcini de muncă:
- Analiza pieţii pentru identificarea potenţialilor clienţi;
- Identificarea canalelor de vânzare şi plasarea anunţurilor comerciale;
- Informarea surselor mass-media despre licitaţia referitoare la vânzarea bunurilor gajate/ipotecate preluate în posesiune;
- Comunicarea şi negocierea cu potenţialii clienţi;
- Pregătirea documentelor aferente vânzării bunurilor;
- Asigurarea legalităţii, corectitudinii şi transparenţei procesului de vânzare.
Cerinţe faţă de candidat:
- Experienţă în vânzări şi negocieri, cel puţin 2 ani;
- Experienţa într-un post similar constituie un avantaj;
- Studii superioare economice, juridice sau alt domeniu relevant;
- Abilităţi remarcabile de comunicare, atât în formă orală, cât şi scrisă;
- Capacitate de a planifica şi organiza în mod independent procesul de muncă;
- Capacitatea de a îndeplini sarcinile de muncă în termenii stabiliţi;
- Posibilitatea de a rămâne la serviciu peste programul de muncă, la necesitatea îndeplinirii sarcinilor urgente sau la solicitarea superiorului;
- Cunoaşterea avansată a PC şi instrumentelor MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Vorbirea fluentă a limbilor română şi rusă;
- Permis de conducere, categoria B.
Compania oferă un pachet salarial motivant, bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
Persoanele interesate pot trimite CV, cu indicarea postului și a sursei de informare despre postul vacant la adresa de e-mail: hrm@microinvest.md sau fax 022 25 00 21. Adresa bd. Renaşterii Naţionale 12, mun. Chisinau. Persoana de contact - Iulia Cornea, Specialist Principal Resurse Umane. Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
31 decembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut