Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist suport nivel 1
ICS "TEAMNET INTERNATIONAL" SRL
21 ianuarie 2014
Chișinău
Responsabilități:
• Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet
• Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
• Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
• Efectueaza activitati de asistenta si supraveghere a utilizatorilor pentru utilizarea sistemelor informatice, atat la sediul clientului cat si la distanta
• Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
• Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
• Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
• Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
• Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
• Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
• Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
• Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
• Aplica procedurile interne conform standardelor
Cerințe:
• Experienta in utilizare aplicatii software
• Invatare rapida a sistemelor informatice
• Cunostinte IT ( sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
• Comunicare & lucru in echipa
• Orientat spre satisfactia clientului
• Abilitati de analiza
• Abilitati de rezolvare a problemelor
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
• Punctualitate si spirit de echipa
• Capacitate de a respecta indicatiile oferite de team-leaderi pentru a imbunatati randamentul activitatii
• Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center constituie un plus
Va rog sa specificati functia pentru care depuneti CV.
• Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet
• Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
• Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
• Efectueaza activitati de asistenta si supraveghere a utilizatorilor pentru utilizarea sistemelor informatice, atat la sediul clientului cat si la distanta
• Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
• Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
• Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
• Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
• Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
• Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
• Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
• Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
• Aplica procedurile interne conform standardelor
Cerințe:
• Experienta in utilizare aplicatii software
• Invatare rapida a sistemelor informatice
• Cunostinte IT ( sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
• Comunicare & lucru in echipa
• Orientat spre satisfactia clientului
• Abilitati de analiza
• Abilitati de rezolvare a problemelor
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
• Punctualitate si spirit de echipa
• Capacitate de a respecta indicatiile oferite de team-leaderi pentru a imbunatati randamentul activitatii
• Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center constituie un plus
Va rog sa specificati functia pentru care depuneti CV.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
21 ianuarie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut