Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist suport level i
TEAMNET INTERNATIONAL SRL
24 ianuarie 2014
Chișinău
Descrierea companiei:
TeamNet International, dezvoltator de sisteme IT integrate cu peste 12 ani experienta si peste 600 de specialisti, fiind Oracle Partner, Microsoft Gold Partner, cu certificare ISO 9001:2000.
Misiunea noastra este sa oferim solutii IT de inalta calitate, folosind cele mai bune tehnologii software, cu scopul de a imbunatati eficienta, productivitatea si performanta in afaceri a clientilor nostri.
Specialistii nostri sunt instruiti permanent pentru a fi in pas cu cele mai noi tehnologii IT.
Calitatea defineste oamenii, tehnologiile, solutiile si serviciile oferite de compania noastra.
Responsabilități:
• Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet
• Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
• Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
• Efectueaza activitati de asistenta si supraveghere a utilizatorilor pentru utilizarea sistemelor informatice, atat la sediul clientului cat si la distant
• Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
• Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
• Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
• Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
• Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
• Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
• Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
• Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
• Aplica procedurile interne conform standardelor
Competente profesionale:
• Experienta in utilizare aplicatii software
• Invatare rapida a sistemelor informatice
• Cunostinte IT ( sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
• Comunicare & lucru in echipa
• Orientat spre satisfactia clientului
• Abilitati de analiza
• Abilitati de rezolvare a problemelor
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
• Punctualitate si spirit de echipa
• Capacitate de a respecta indicatiile oferite de team-leaderi pentru a imbunatati randamentul activitatii
• Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center constituie un plus
Beneficii:
• Salariu competitiv, bazat pe experiență și performanță
• Proiecte complexe, cu utilizarea tehnologiilor de ultimă oră
• Suportul companiei pentru formare profesională
• Mediu de lucru excelent
• Oportunități profesionale în cadrul companiei.
TeamNet International, dezvoltator de sisteme IT integrate cu peste 12 ani experienta si peste 600 de specialisti, fiind Oracle Partner, Microsoft Gold Partner, cu certificare ISO 9001:2000.
Misiunea noastra este sa oferim solutii IT de inalta calitate, folosind cele mai bune tehnologii software, cu scopul de a imbunatati eficienta, productivitatea si performanta in afaceri a clientilor nostri.
Specialistii nostri sunt instruiti permanent pentru a fi in pas cu cele mai noi tehnologii IT.
Calitatea defineste oamenii, tehnologiile, solutiile si serviciile oferite de compania noastra.
Responsabilități:
• Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet
• Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
• Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
• Efectueaza activitati de asistenta si supraveghere a utilizatorilor pentru utilizarea sistemelor informatice, atat la sediul clientului cat si la distant
• Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
• Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
• Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
• Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
• Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
• Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
• Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
• Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
• Aplica procedurile interne conform standardelor
Competente profesionale:
• Experienta in utilizare aplicatii software
• Invatare rapida a sistemelor informatice
• Cunostinte IT ( sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
• Comunicare & lucru in echipa
• Orientat spre satisfactia clientului
• Abilitati de analiza
• Abilitati de rezolvare a problemelor
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
• Punctualitate si spirit de echipa
• Capacitate de a respecta indicatiile oferite de team-leaderi pentru a imbunatati randamentul activitatii
• Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center constituie un plus
Beneficii:
• Salariu competitiv, bazat pe experiență și performanță
• Proiecte complexe, cu utilizarea tehnologiilor de ultimă oră
• Suportul companiei pentru formare profesională
• Mediu de lucru excelent
• Oportunități profesionale în cadrul companiei.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 ianuarie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut