Specialist Suport Clienți, Contact Center
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
În ture
Obiectivele postului:
Preluarea apelurilor telefonice şi oferirea suportului necesar clienţilor băncii.
Profilul candidatului:
Cunoaşterea avansată a limbilor română și rusă iar engleza constituie un avantaj;
Abilităţi excelente de comunicare verbală și în scris;
Cunoaşterea calculatorului (MS Office);
Orientare către client.
Beneficii:
Posibilitatea de a lucra pe ture;
Posibilităţi de creştere în carieră în cadrul sistemului bancar;
Tichete de masă;
Salariu competitiv + alte beneficii.
Persoanele interesate să candideze la postul respectiv sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa resurseumane@maib.md.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. E-mail:
resurseumane@maib.md
Preluarea apelurilor telefonice şi oferirea suportului necesar clienţilor băncii.
Profilul candidatului:
Cunoaşterea avansată a limbilor română și rusă iar engleza constituie un avantaj;
Abilităţi excelente de comunicare verbală și în scris;
Cunoaşterea calculatorului (MS Office);
Orientare către client.
Beneficii:
Posibilitatea de a lucra pe ture;
Posibilităţi de creştere în carieră în cadrul sistemului bancar;
Tichete de masă;
Salariu competitiv + alte beneficii.
Persoanele interesate să candideze la postul respectiv sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa resurseumane@maib.md.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. E-mail:
resurseumane@maib.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳