Specialist / Specialista operațiuni canale alternative, Direcția Operațiuni
VictoriaBank
20 noiembrie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce vei face in acest rol:
Acordarea primei linii de suport prin intermediul call center-ului pentru clientii bancii persoane juridice la setarea si utilizarea aplicatiei de internet banking
Asigurarea suportului (configurare, instalare, training si suport ulterior) pentru aplicatia internet banking dedicata persoanelor juridice
Propunerea dezvoltarilor si functionalitatilor noi pentru toate canalele electronice din gestiune si colaborerea cu toate departamentele/directiile necesare in vederea realizarii acestor proiecte
Profilul și cerințele față de candidat:
Studii superioare (preferabil în domeniul economic)
Cunoștințe avansate de aplicare MS Office
Cunoasterea limbilor: romana, rusa, engleza
La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală.
Aplică CV-ul tău pe mail-ul hr@vb.md, și hai în echipa noastră!
Acordarea primei linii de suport prin intermediul call center-ului pentru clientii bancii persoane juridice la setarea si utilizarea aplicatiei de internet banking
Asigurarea suportului (configurare, instalare, training si suport ulterior) pentru aplicatia internet banking dedicata persoanelor juridice
Propunerea dezvoltarilor si functionalitatilor noi pentru toate canalele electronice din gestiune si colaborerea cu toate departamentele/directiile necesare in vederea realizarii acestor proiecte
Profilul și cerințele față de candidat:
Studii superioare (preferabil în domeniul economic)
Cunoștințe avansate de aplicare MS Office
Cunoasterea limbilor: romana, rusa, engleza
La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală.
Aplică CV-ul tău pe mail-ul hr@vb.md, și hai în echipa noastră!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
20 noiembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.