Specialist Serviciu Servicii Generale
Eximbank
9 octombrie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:
Activitate de gestionare corespondență
Asigurarea fluxului informațional între Bancă și clienți, precum și între subdiviziuni.
Gestionarea corespondenței primite și expediate (înregistrare, scanare, arhivare, transmitere).
Administrarea adresei oficiale de e-mail a Băncii.
Monitorizarea termenelor de executare a corespondenței și raportarea acestora.
Preluarea apelurilor telefonice și direcționarea mesajelor către persoanele responsabile.
Tehnoredactarea și copierea documentelor necesare.
Activitate de arhivare
Elaborarea și actualizarea nomenclatoarelor de arhivare.
Întocmirea inventarelor și gestionarea dosarelor cu termen de păstrare.
Coordonarea procesului de îndosariere și arhivare în subdiviziuni.
Organizarea și întreținerea depozitului de arhivă conform legislației.
Asigurarea evidenței documentelor împrumutate și restituite.
Executarea solicitărilor de documente arhivate din partea organelor competente.
Selectarea documentelor pentru păstrare permanentă sau eliminare.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare de profil economic sau juridic.
Experiență în activități administrative și/sau de arhivare – constituie un avantaj.
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office, e-mail, scanare, evidențe electronice).
Abilități de organizare, atenție la detalii și responsabilitate.
Capacitate de comunicare eficientă și lucru în echipă.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute.
Tichete de masă.
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale.
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță.
Orar flexibil de muncă.
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională.
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale.
Program internațional de sănătate fizică și bunăstare mentală.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.
Activitate de gestionare corespondență
Asigurarea fluxului informațional între Bancă și clienți, precum și între subdiviziuni.
Gestionarea corespondenței primite și expediate (înregistrare, scanare, arhivare, transmitere).
Administrarea adresei oficiale de e-mail a Băncii.
Monitorizarea termenelor de executare a corespondenței și raportarea acestora.
Preluarea apelurilor telefonice și direcționarea mesajelor către persoanele responsabile.
Tehnoredactarea și copierea documentelor necesare.
Activitate de arhivare
Elaborarea și actualizarea nomenclatoarelor de arhivare.
Întocmirea inventarelor și gestionarea dosarelor cu termen de păstrare.
Coordonarea procesului de îndosariere și arhivare în subdiviziuni.
Organizarea și întreținerea depozitului de arhivă conform legislației.
Asigurarea evidenței documentelor împrumutate și restituite.
Executarea solicitărilor de documente arhivate din partea organelor competente.
Selectarea documentelor pentru păstrare permanentă sau eliminare.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare de profil economic sau juridic.
Experiență în activități administrative și/sau de arhivare – constituie un avantaj.
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office, e-mail, scanare, evidențe electronice).
Abilități de organizare, atenție la detalii și responsabilitate.
Capacitate de comunicare eficientă și lucru în echipă.
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute.
Tichete de masă.
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale.
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță.
Orar flexibil de muncă.
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională.
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale.
Program internațional de sănătate fizică și bunăstare mentală.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
9 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.