Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist serviciu planificare si audit intern
I.S. Fiscservinform
8 decembrie 2014
Chișinău
Scopul general al postului – desfăşurarea în cadrul Întreprinderii a misiunilor de audit intern în conformitate cu normele şi standardele internaţionale şi cele instituite în cadrul întreprinderii, actele legislative şi normative în vigoare.
Responsabilităţile:
- elaborează şi prezintă şefului SPAI Planul misiunilor de audit intern pentru anul curent în baza evaluării riscurilor asociate diferitor subdiviziuni structurale, activităţi, proiecte/sisteme informaţionale automatizate, etc;
- efectuează misiuni de audit intern planificate şi misiuni de audit intern ad-hoc, conform ordinului aprobat de către administratorul Întreprinderii, în baza actelor legislative şi normative în vigoare;
- încadrează misiunile de audit intern în programul de lucru şi în bugetul de timp a SPAI;
- colectează şi prelucrează informaţiile cu caracter general despre subdiviziunea structurală auditată, activităţi, proiecte/sisteme informaţionale automatizate auditate, în vederea pregătirii misiunii de audit intern;
- identifică obiectivele misiunii de audit intern şi efectuează analiza riscurilor asociate acestora în vederea ierarhizării operaţiunilor ce urmează a fi auditate;
- realizează testări şi aplică alte tehnici şi instrumente de auditare pentru înregistrarea dovezilor misiunii de audit intern, în baza cărora formulează constatări, concluzii şi recomandări;
- asigură ca toate înregistrările transpun corect operaţii reale (verificarea realităţii înregistrărilor);
- raportează rezultatele misiunii de audit către şeful SPAI, cum ar fi: constatările, recomandările şi proiectul raportului de audit;
- asigură documentarea fiecărei etape a misiunii de audit intern şi formarea dosarului misiunii de audit intern, în conformitate cu actele regulatorii interne în vigoare;
- monitorizează implementarea recomandărilor de către şefii subdiviziunilor structurale auditate;
- oferă suport şi consiliere şefilor subdiviziunilor structurale auditate în procesul de implementare a recomandărilor prezentate de echipa de audit intern.
Cunoştinţe necesare:
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul economico-financiar,;
- Cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse, precum şi cunoaşterea altei limbi de circulaţie internaţională reprezintă un avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Project, Internet;
- Cunoştinţe în domeniul auditului intern.
- cunoaşterea prevederilor standardului ISO 9001:2008, ISO 27001:2013 şi altor standarde de referinţă.
Studii: superioare în domeniul economico-financiar, drept şi/sau audit.
Experienţă profesională:
- pe post: preferabil 1 an.
Responsabilităţile:
- elaborează şi prezintă şefului SPAI Planul misiunilor de audit intern pentru anul curent în baza evaluării riscurilor asociate diferitor subdiviziuni structurale, activităţi, proiecte/sisteme informaţionale automatizate, etc;
- efectuează misiuni de audit intern planificate şi misiuni de audit intern ad-hoc, conform ordinului aprobat de către administratorul Întreprinderii, în baza actelor legislative şi normative în vigoare;
- încadrează misiunile de audit intern în programul de lucru şi în bugetul de timp a SPAI;
- colectează şi prelucrează informaţiile cu caracter general despre subdiviziunea structurală auditată, activităţi, proiecte/sisteme informaţionale automatizate auditate, în vederea pregătirii misiunii de audit intern;
- identifică obiectivele misiunii de audit intern şi efectuează analiza riscurilor asociate acestora în vederea ierarhizării operaţiunilor ce urmează a fi auditate;
- realizează testări şi aplică alte tehnici şi instrumente de auditare pentru înregistrarea dovezilor misiunii de audit intern, în baza cărora formulează constatări, concluzii şi recomandări;
- asigură ca toate înregistrările transpun corect operaţii reale (verificarea realităţii înregistrărilor);
- raportează rezultatele misiunii de audit către şeful SPAI, cum ar fi: constatările, recomandările şi proiectul raportului de audit;
- asigură documentarea fiecărei etape a misiunii de audit intern şi formarea dosarului misiunii de audit intern, în conformitate cu actele regulatorii interne în vigoare;
- monitorizează implementarea recomandărilor de către şefii subdiviziunilor structurale auditate;
- oferă suport şi consiliere şefilor subdiviziunilor structurale auditate în procesul de implementare a recomandărilor prezentate de echipa de audit intern.
Cunoştinţe necesare:
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul economico-financiar,;
- Cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse, precum şi cunoaşterea altei limbi de circulaţie internaţională reprezintă un avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Project, Internet;
- Cunoştinţe în domeniul auditului intern.
- cunoaşterea prevederilor standardului ISO 9001:2008, ISO 27001:2013 şi altor standarde de referinţă.
Studii: superioare în domeniul economico-financiar, drept şi/sau audit.
Experienţă profesională:
- pe post: preferabil 1 an.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
8 decembrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut