Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist secţia evidenţă personal
IP USMF „Nicolae Testemițanu”

23 mai 2014

Chișinău
Cerinţe față de candidat:
 Studii: superioare în domeniul socio-uman
 Experiența: cel puțin 3 ani în unul din domeniile resurse umane sau drept;
 Cunoştinţe: profesionale de specialitate; cunoașterea limbilor română, engleză și rusă; operare la calculator.
 Abilitaţi: evaluare, analiză, planificare, organizare, coordonare, monitorizare, creativitate, aptitudini de comunicare orală şi scrisă, consultanţă şi consiliere.
 Calităţi personale: responsabilitate, echilibru emoţional, rezistenţă la stres, exigenţă, obiectivitate, spirit critic, capacitate de adaptare, iniţiativă, dorinţa de a se informa, spirit de echipă, amabilitate, comunicare, axa valorică decentă, organizare personală, capacitate de adaptare.

Responsabilități:
• cunoașterea Codului Muncii și altor acte legislative cu tangență la evidența resurselor umane;
• perfectarea și completarea dosarelor personale ale salariaților;
• întocmirea contractelor individuale de muncă, a proiectelor ordinelor cu privire la activitatea resurselor umane, altor acte necesare evidenței resurselor umane;
• completarea, evidenţa şi păstrarea carnetelor de muncă;
• calcularea stagiului de muncă a salariaților (general, pedagogic, medical şi ştiinţific, s.a.);
• operarea sistemului informațional de management al resurselor umane.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
23 mai 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.