Chișinău, Сentru
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Ești un manager organizat, empatic și orientat spre rezultate, ai experiență în gestionarea echipelor și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci te aștetpăm în echipa noastră!
DocumenteMD este o companie juridică în plină ascensiune, cu peste 19 ani de experiență și birouri în Chișinău și București. În fiecare zi, dăm o mână de ajutor oamenilor care visează la o viață fără granițe. Suntem o echipă tânără și plină de energie! Cei mai mulți dintre colegii noștri sunt cu noi de pese 3 ani și pun umărul, zi de ziz la creșterea și inovația noastră. Împreună, facem ca lucrurile frumoase să se întâmple!
Cerințe față de candidat:
Experiență de minimum 1 ani într-o poziție din domeniul administrativ sau operațional;
Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
Responsabilitate, atenție, acuratețe;
Bune capacități de analiză, evidență și procesare de acte.
Responsabilitățile postului:
Recepționarea actelor de la clienți;
Transmiterea actelor pentru procesare;
Recepționarea actelor finalizate și înregistrarea acestora;
Gestionarea procesului de transmitere și recepționare a apostilei;
Verificarea și pregătirea dosarului pentru depunere;
Eliberarea dosarelor pregătite pentru depunere către clienți.
La noi în echipă, te așteaptă un mediu de lucru plăcut și oportunități de creștere! Vei avea parte de:
Birou modern în centrul Chișinăului, într-o zonă centrală, cu transport public și locații pentru prânz în apropiere;
Activități de teambuilding, evenimente interactive, deplasări în străinătate și participare la bussines forum;
Loc de muncă în care te vei simți cu adevărat confortabil! Avem o zonă verde de relaxare perfectă pentru pauze și îți oferim ceai, cafea, dulciuri și fructe gratuite;
Salariu achitat întotdeauna la timp;
Posibilități de avansare atât profesională cât și personală;
Te vei simți liber să îți exprimi ideile, auzit și apreciat pentru contribuțiile tale, respectat pentru unicitatea ta și susținut în fiecare pas al evoluției tale profesionale.
Program de lucru stabil de luni până vineri, de la 9:00-18:00, Sâmbătă 09:00–14:00 (peste una, prin rotație);
Vor avea prioritate, doar candidatii,care vor completa chestionarul https://mrqz.me/660498ee41cb69002675f99e
Alătură-te DOCUMENTE.MD și devină o parte din succesul nostru!
DocumenteMD este o companie juridică în plină ascensiune, cu peste 19 ani de experiență și birouri în Chișinău și București. În fiecare zi, dăm o mână de ajutor oamenilor care visează la o viață fără granițe. Suntem o echipă tânără și plină de energie! Cei mai mulți dintre colegii noștri sunt cu noi de pese 3 ani și pun umărul, zi de ziz la creșterea și inovația noastră. Împreună, facem ca lucrurile frumoase să se întâmple!
Cerințe față de candidat:
Experiență de minimum 1 ani într-o poziție din domeniul administrativ sau operațional;
Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
Responsabilitate, atenție, acuratețe;
Bune capacități de analiză, evidență și procesare de acte.
Responsabilitățile postului:
Recepționarea actelor de la clienți;
Transmiterea actelor pentru procesare;
Recepționarea actelor finalizate și înregistrarea acestora;
Gestionarea procesului de transmitere și recepționare a apostilei;
Verificarea și pregătirea dosarului pentru depunere;
Eliberarea dosarelor pregătite pentru depunere către clienți.
La noi în echipă, te așteaptă un mediu de lucru plăcut și oportunități de creștere! Vei avea parte de:
Birou modern în centrul Chișinăului, într-o zonă centrală, cu transport public și locații pentru prânz în apropiere;
Activități de teambuilding, evenimente interactive, deplasări în străinătate și participare la bussines forum;
Loc de muncă în care te vei simți cu adevărat confortabil! Avem o zonă verde de relaxare perfectă pentru pauze și îți oferim ceai, cafea, dulciuri și fructe gratuite;
Salariu achitat întotdeauna la timp;
Posibilități de avansare atât profesională cât și personală;
Te vei simți liber să îți exprimi ideile, auzit și apreciat pentru contribuțiile tale, respectat pentru unicitatea ta și susținut în fiecare pas al evoluției tale profesionale.
Program de lucru stabil de luni până vineri, de la 9:00-18:00, Sâmbătă 09:00–14:00 (peste una, prin rotație);
Vor avea prioritate, doar candidatii,care vor completa chestionarul https://mrqz.me/660498ee41cb69002675f99e
Alătură-te DOCUMENTE.MD și devină o parte din succesul nostru!
Adresa:
Chișinău, Сentru
bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 115/1
bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 115/1
Data actualizării:
4 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.