Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist probleme sociale
LUMOS Moldova

8 februarie 2011

Chișinău
Argument
În conformitate cu politicile naționale și internaţionale în domeniu protecţiei copilului, cu prevederile Strategiei naţionale şi Planului de acţiuni privind reforma sistemului rezidenţial de îngrijire a copilului pe anii 2007-2012 (HG nr. 784 din 9 iulie 2007), AO „Lumos Foundation Moldova” sprijină Guvernul Republicii Moldova în promovarea drepturilor copilului aflat în dificultate în baza Acordului de colaborare cu Ministerul Educaţiei, Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale și Familiei şi Ministerul Sănătăţii pentru anii 2010 – 2015, semnat la 09 septembrie 2010.
AO „Lumos Foundation Moldova”, începînd cu anul 2008, oferă asistență tehnică autorităților publice locale în cadrul Proiectului "Reforma Sistemului Rezidenţial de Îngrijire a Copilului" în 3 regiuni pilot: mun. Chişinău (Gimnaziul-internat nr. 2), r-l Floreşti, or. Mărculeşti (Şcoala-internat auxiliară), or. Ialoveni (Şcoala-internat specială pentru copii cu restanțe poliomielită și paralizie cerebrală infantilă).
În procesul implementării activităților Proiectului "Reforma Sistemului Rezidenţial de Îngrijire a Copilului" în mun. Chişinău au fost realizate: evaluarea complexă a 265 copii (sub aspect social, psihologic, medical), plasați în Gimnaziu-internat nr. 2; elaborarea planurilor individuale de plasament pentru fiecare copil evaluat; reintegrarea în familiile biologice/extinse a 54 copii.
Reieșind din Planul de acțiuni al Proiectului "Reforma Sistemului Rezidenţial de Îngrijire a Copilului" pentru anul 2011, AO „Lumos Foundation Moldova” va continua realizarea reformei sistemului rezidențial în mun. Chişinău, axîndu-se pe implementarea planurilor de plasament pentru copiii rămași în instituția rezidențială, dezvoltarea serviciilor sociale pentru copii vulnerabili și familiile acestora, elaborarea planului de transformare/lichidare a Gimnaziului – internat nr. 2 şi coordonarea implementării proiectului în mun. Chişinău.
În scopul elaborării şi implementării planului Proiectului "Reforma Sistemului Rezidenţial de Îngrijire a Copilului" în mun. Chișinău, AO „Lumos Foundation Moldova” angajează un Specialist Probleme Sociale.
Obligaţii şi responsabilităţi - Specialist Probleme Sociale:
1. Promovează activităţile de implementare a Strategiei naţionale şi Planului de acţiuni privind reforma sistemului rezidenţial de îngrijire a copilului în mun. Chişinău
2. Coordonează şi colaborează cu specialiştii din cadrul direcţiilor municipale cu competențe în domeniul educației și protecției copilului, instituțiilor subordonate acestora și cu personalul instituției rezidențiale procesul de planificare şi implementare a activităţilor;
3. Oferă asistenţă tehnică specialiştilor din cadrul autorităţilor publice locale în procesul de implementarea a proiectului;
4. Coordonează și monitorizează prevenirea instituționalizării copiilor;
5. Coordonează și monitorizează re/integrarea copiilor instituționalizaţi în Gimnaziu-internat nr. 2 din mun. Chișinău;
6. Coordonează dezvoltarea serviciilor sociale pentru copiii din familii vulnerabile în mun. Chișinău;
7. Coordonează evaluarea şi elaborarea Planului de transformare a Gimnaziului – internat nr. 2:
6.1 Elaborează formularele de evaluare pentru: resursele umane; infrastructură, serviciile de îngrijire și dezvoltare a copiilor; bunurile materiale; costurile de întreținere, etc.;
6.2 Organizează evaluarea Gimnaziului - internat nr. 2, conform formularelor de evaluare;
6.3 Elaborează raportul de evaluare a Gimnaziului - internat nr.2;
6.4 Elaborează și promovează aprobarea proiectului Planului de transformare a Gimnaziului - internat nr. 2;
8. Participă la consolidarea capacităților resurselor umane implicate în implementarea proiectului;
9. Cooperează, interacționează și comunică cu echipa și partenerii de implementare a Programului;
10. Elaborează rapoarte lunare, trimestriale, anuale despre rezultatele implementării proiectului;
11. Revizuieşte şi replanifică Planul de activitate trimestrial, în conformitate cu cel anual;
12. Analizează rezultatele implementării proiectului și planifică activitățile pentru etapa următoare;
13. Realizează şi alte sarcini în corespundere cu obiectivele Programului AO „Lumos Foundation Moldova”.
Experienţă şi calificare:
• Studii superioare în domenii sociale;
• Experienţă în domeniul protecţiei copilului minimum 5 ani;
• Cunoaşterea sistemului de protecţie a copilului din Republica Moldova;
• Experienţă de lucru cu instituţiile de stat la nivel de APL;
• Abilităţi de comunicare; de negociere; de analiză; de scriere a rapoartelor; de lucru în echipă;
• Abilităţi de utilizare a calculatorului;
• Cunoaşterea limbilor română şi rusă

Instrucțiuni de aplicare:
Persoanele interesate pot depune CV, scrisoarea de intenție și 2 recomandări pe adresa: Chișinău, str. Bănulescu Bodoni 14/1, etaj 1, sau prin email la adresa office.moldova@lumos.org.uk cu indicarea in linia subiectului funcția pentru care aplică.
Data limită pentru aplicare este de 20 februarie 2011.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
8 februarie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut