Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist principal HR
Microinvest
3 iunie 2013
Chișinău
Compania MICROINVEST anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante:
- SPECIALIST PRINCIPAL HR
- AGENŢI ÎN CREDITARE
- DIRECTOR AL FILIALEI BĂLŢI
- CONSULTANT RETAIL.
SPECIALIST PRINCIPAL HR
Descrierea postului:
- Perfectează documentele necesare la angajare şi concediere, ordine, contracte de muncă, fişe de post. etc.;
- Perfectează asigurările obligatorii medicale şi sociale;
- Introduce şi administrează datele personalului în programele computerizate de administrare a personalului.
- procesul de recrutare şi selecție (postarea anunţului pentru posturile vacante, screening-ul CV-urilor, programarea candidatilor, realizarea short-list-ului;
- Păstrează carnetele de muncă, înscrie în acestea toate modificările survenite;
- Asigură suport administrativ managerului resurse umane pentru desfăşurarea procesului de training în companie;
- Colectează şi prelucrează informaţii la solicitarea managerului de resurse umane pentru a pregăti rapoartele legate de activităţile de resurse umane.
Cerinţe:
- Studii superioare
- Experienţă în domeniu: minim 2 ani experienţă
Cunoştinţe:
- Legislaţia muncii RM
- Operare PC: MS Office – nivel intermediar
- Softul 1C - administrarea personalului.
- Limba engleză - minim nivel intermediar
Abilităţi:
- Capacitate de organizare.
- Capacitate de efort susţinut.
- Spirit de echipă.
- Susţinerea obiectivelor companiei.
Competenţe:
- Lucru în echipă şi colaborare
- Orientare spre rezultate
- Devoltarea Resurselor Umane
Persoanele interesate pot trimite CV-ul cu indicarea postului la adresa e-mail: hrm@microinvest.md sau fax 25 00 21.
Persoana de contact, Manager Resurse Umane, Domnica Grîu.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
- SPECIALIST PRINCIPAL HR
- AGENŢI ÎN CREDITARE
- DIRECTOR AL FILIALEI BĂLŢI
- CONSULTANT RETAIL.
SPECIALIST PRINCIPAL HR
Descrierea postului:
- Perfectează documentele necesare la angajare şi concediere, ordine, contracte de muncă, fişe de post. etc.;
- Perfectează asigurările obligatorii medicale şi sociale;
- Introduce şi administrează datele personalului în programele computerizate de administrare a personalului.
- procesul de recrutare şi selecție (postarea anunţului pentru posturile vacante, screening-ul CV-urilor, programarea candidatilor, realizarea short-list-ului;
- Păstrează carnetele de muncă, înscrie în acestea toate modificările survenite;
- Asigură suport administrativ managerului resurse umane pentru desfăşurarea procesului de training în companie;
- Colectează şi prelucrează informaţii la solicitarea managerului de resurse umane pentru a pregăti rapoartele legate de activităţile de resurse umane.
Cerinţe:
- Studii superioare
- Experienţă în domeniu: minim 2 ani experienţă
Cunoştinţe:
- Legislaţia muncii RM
- Operare PC: MS Office – nivel intermediar
- Softul 1C - administrarea personalului.
- Limba engleză - minim nivel intermediar
Abilităţi:
- Capacitate de organizare.
- Capacitate de efort susţinut.
- Spirit de echipă.
- Susţinerea obiectivelor companiei.
Competenţe:
- Lucru în echipă şi colaborare
- Orientare spre rezultate
- Devoltarea Resurselor Umane
Persoanele interesate pot trimite CV-ul cu indicarea postului la adresa e-mail: hrm@microinvest.md sau fax 25 00 21.
Persoana de contact, Manager Resurse Umane, Domnica Grîu.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
3 iunie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV transmis!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.