Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist principal, direcția reglementare și control
Agenția Achiziții Publice
2 septembrie 2013
Chișinău
Sarcinile de bază:
1. Contribuirea la realizarea procesului de examinare şi soluţionare a contestaţiilor operatorilor economici, depuse în cadrul procedurilor de achiziţii publice;
2. Asigurarea identificării, sistematizării, coordonării propunerilor de perfecţionare a legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice.
3. Contribuirea la examinarea şi soluţionarea, în limita competenţei, a petiţiilor adresate Agenţiei Achiziţii Publice;
4. Coordonarea şi asigurarea îndeplinirii lucrărilor de arhivare a documentelor în cadrul Direcției Reglementare și Control.
5. Asigurarea acordării asistenţei juridice în domeniul achiziţiilor publice;
condiţiile generale de participare la concurs:
• Deţine cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul permanent pe teritoriul ei;
• Cunoaşte limba de stat;
• Este apt, din punct de vedere al sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
• Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
• Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate (interdicţie dispusă prin hotărîre de judecată);
• Îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei vacante.
Condiţii specifice:
• Studii superioare în domeniul dreptului;
• Abilități de utilizare a computerului.
• Experiență profesională în domeniu 1 an
documentele ce urmează a fi prezentate:
1. Copia buletinului de identitate;
2. Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
3. Copia carnetului de muncă;
4. Cazierul judiciar;
5. Certificatul medical (după caz);
6. Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante.
1. Contribuirea la realizarea procesului de examinare şi soluţionare a contestaţiilor operatorilor economici, depuse în cadrul procedurilor de achiziţii publice;
2. Asigurarea identificării, sistematizării, coordonării propunerilor de perfecţionare a legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice.
3. Contribuirea la examinarea şi soluţionarea, în limita competenţei, a petiţiilor adresate Agenţiei Achiziţii Publice;
4. Coordonarea şi asigurarea îndeplinirii lucrărilor de arhivare a documentelor în cadrul Direcției Reglementare și Control.
5. Asigurarea acordării asistenţei juridice în domeniul achiziţiilor publice;
condiţiile generale de participare la concurs:
• Deţine cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul permanent pe teritoriul ei;
• Cunoaşte limba de stat;
• Este apt, din punct de vedere al sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
• Nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
• Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate (interdicţie dispusă prin hotărîre de judecată);
• Îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei vacante.
Condiţii specifice:
• Studii superioare în domeniul dreptului;
• Abilități de utilizare a computerului.
• Experiență profesională în domeniu 1 an
documentele ce urmează a fi prezentate:
1. Copia buletinului de identitate;
2. Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
3. Copia carnetului de muncă;
4. Cazierul judiciar;
5. Certificatul medical (după caz);
6. Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
2 septembrie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.