Specialist principal al Serviciului Contabilitate și Raportare Financiară
18 900 – 25 000 lei pe lună, brut
Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă
17 iulie 2025
Chișinău, Rîșcani
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
CONCURS pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal al Serviciului Contabilitate și Raportare Financiară
Scopul general al postului
Titularul funcției va asigura organizarea corectă a evidenței contabile în conformitate cu Legea contabilității și alte acte normative în vigoare, contribuind activ la întocmirea și prezentarea situațiilor financiare, rapoartelor statistice și fiscale, precum și la procesul de achiziții și raportare bugetară a instituției.
Responsabilități principale
Calcularea și plata drepturilor salariale, indemnizațiilor, sporurilor, concediilor medicale, cheltuielilor de delegare etc.;
Organizarea tranzacțiilor financiare, înregistrarea corectă a operațiunilor economice și efectuarea controlului financiar periodic;
Participare la elaborarea situațiilor financiare, rapoartelor statistice,fiscale și rapoarte către Ministerul de profil și alte instituții ;
Participarea la procesul de achiziții publice;
Colaborarea cu subdiviziunile instituției la elaborarea Raportului privind performanța programelor implementate;
Implicare în gestiunea financiară a proiectelor finanțate din asistență externă.
Cerințe pentru candidați
Studii:
Superioare de licență sau echivalente în domeniul financiar-contabil.
Experiență profesională:
Minimum 2 ani de experiență în domeniu.
Cunoștințe obligatorii:
Cunoașterea legislației contabile și fiscale în vigoare;
Cunoașterea limbii române; limba rusă; limba engleză (B1-2);
Operare PC: Word, Excel, Internet, soft de evidență contabilă 1C.
Abilități necesare
Analiză și sinteză în domeniul financiar-contabil;
Redactarea documentelor economice și justificative;
Capacitate de lucru cu informații complexe și sensibile;
Organizare eficientă și comunicare clară;
Atitudine proactivă, responsabilitate, corectitudine și respect pentru termene.
Condiții specifice pentru ocuparea funcției
Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
Capacitate deplină de exercițiu;
Fără antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Fără încetarea contractului individual de muncă în ultimii 5 ani din motive disciplinare.
Dosarul de concurs trebuie să conțină
CV în format Europass;
Copia buletinului de identitate;
Copii ale diplomelor de studii și certificatelor de perfecționare profesională;
Declarație pe propria răspundere privind respectarea art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrității instituționale;
Documente ce atestă experiența profesională;
Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Formular 1);
Declarația pe proprie răspundere (Formular 2).
Scopul general al postului
Titularul funcției va asigura organizarea corectă a evidenței contabile în conformitate cu Legea contabilității și alte acte normative în vigoare, contribuind activ la întocmirea și prezentarea situațiilor financiare, rapoartelor statistice și fiscale, precum și la procesul de achiziții și raportare bugetară a instituției.
Responsabilități principale
Calcularea și plata drepturilor salariale, indemnizațiilor, sporurilor, concediilor medicale, cheltuielilor de delegare etc.;
Organizarea tranzacțiilor financiare, înregistrarea corectă a operațiunilor economice și efectuarea controlului financiar periodic;
Participare la elaborarea situațiilor financiare, rapoartelor statistice,fiscale și rapoarte către Ministerul de profil și alte instituții ;
Participarea la procesul de achiziții publice;
Colaborarea cu subdiviziunile instituției la elaborarea Raportului privind performanța programelor implementate;
Implicare în gestiunea financiară a proiectelor finanțate din asistență externă.
Cerințe pentru candidați
Studii:
Superioare de licență sau echivalente în domeniul financiar-contabil.
Experiență profesională:
Minimum 2 ani de experiență în domeniu.
Cunoștințe obligatorii:
Cunoașterea legislației contabile și fiscale în vigoare;
Cunoașterea limbii române; limba rusă; limba engleză (B1-2);
Operare PC: Word, Excel, Internet, soft de evidență contabilă 1C.
Abilități necesare
Analiză și sinteză în domeniul financiar-contabil;
Redactarea documentelor economice și justificative;
Capacitate de lucru cu informații complexe și sensibile;
Organizare eficientă și comunicare clară;
Atitudine proactivă, responsabilitate, corectitudine și respect pentru termene.
Condiții specifice pentru ocuparea funcției
Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
Capacitate deplină de exercițiu;
Fără antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Fără încetarea contractului individual de muncă în ultimii 5 ani din motive disciplinare.
Dosarul de concurs trebuie să conțină
CV în format Europass;
Copia buletinului de identitate;
Copii ale diplomelor de studii și certificatelor de perfecționare profesională;
Declarație pe propria răspundere privind respectarea art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrității instituționale;
Documente ce atestă experiența profesională;
Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Formular 1);
Declarația pe proprie răspundere (Formular 2).
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Adresa:
Chișinău, Rîșcani
str. Alecu Russo 1
str. Alecu Russo 1
Data actualizării:
17 iulie 2025
E-mail:
ana.grimailo@cned.gov.md
Copiază
Persoana de contact:
Grimailo Ana
Grimailo Ana
Website-ul companiei:
https://cned.gov.md/ro
https://cned.gov.md/ro
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.