Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist principal în cadrul reprezentanței Cahul
Centrul pentru Drepturile Omului
13 septembrie 2012
Cahul
Scopul general al funcţiei:
Contribuirea la asigurarea activităţii Centrului pentru Drepturile Omului în teritoriu, orientate spre garantarea respectării drepturilor şi libertăţilor constituţionale ale omului.
Sarcinile de bază:
1. Examinează sesizările persoanelor din raza de activitate a Reprezentanţei ale căror drepturi şi libertăţi au fost încălcate;
2. Elaborează proiectele actelor de reacţionare către autorităţile publice;
3. Efectuează audienţa cetăţenilor;
4. Participă la efectuarea evaluărilor şi elaborarea notelor de studiu în domeniul drepturilor omului.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază -
• Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• Posedarea limbii de stat;
• Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
• Lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
• Ne-privarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice -
Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul juridic.
Experienţă profesională: cel puţin 1 an în domeniu.
Cunoştinţe:
• Cunoştinţe generale din domeniul drepturilor şi libertăţilor constituţionale ale drepturilor omului;
• Cunoaşterea la nivel avansat a legislaţiei aferente domeniului vizat;
• Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B1);
• Cunoştinţe avansate de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, analiză şi sinteză, elaborare de politici/documente, de formulare şi redactare, instruire, consultare, comunicare eficientă, cercetare, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, creativitate, responsabilitate, respect faţă de oameni, flexibilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Bibliografia concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante:
Constituţia Republicii Moldova.
Legea cu privire la avocaţii parlamentari nr. 1349 din 17.10.1997.
Hotărâre de aprobare a Regulamentului Centrului pentru Drepturile Omului, a structurii, a statului de funcţii şi a modului de finanţare a acestuia nr. 57-XVI din 20.03.2008.
Acte normative în domeniul serviciului public:
Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
Legea nr.155 din 21 iulie 2011 pentru aprobarea Clasificatorului unic al funcţiilor publice;
Legea nr. 199 din 16 iulie 2010 cu privire la statutul persoanelor cu funcţii de demnitate publică;
Legea nr.80 din 7 mai 2010 cu privire la statutul personalului din cabinetul persoanelor cu funcţii de demnitate publică;
Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
Legea nr.16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese;
Legea nr.1264-XV din 19 iulie 2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere;
Legea nr.90-XVI din 25 aprilie 2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
Legea nr.190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare;
Legea nr. 48 din 22 martie 2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici;
Legea nr.239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparenţa în procesul decizional;
Legea nr.271-XVI din 18 decembrie 2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice;
Hotărârea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009 „Privind punerea în aplicare a prevederilor; Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public”.
Acte normative în domeniul administraţiei publice centrale:
Legea nr.64-XII din 31.05.1990 cu privire la Guvern;
Legea nr.780-XV din 27.12.2001 privind actele legislative;
Legea nr.780-XV din 27 decembrie 2001 privind actele legislative.
Acte normative în domeniul de specialitate:
Declaraţia Universală a Drepturilor Omului;
Convenţia Europeană pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale şi protocoalele adiţionale la ea.
Persoanele interesate pot depune personal/ prin poştă/ prin e-mail Dosarul de concurs:
• formularul de participare[1];
• copia buletinului de identitate;
• copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
• copia carnetului de muncă[2];
• cazier judiciar[3]
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs - 01 octombrie 2012
Telefon – 060002661; 0-22-23-48-00
e-mail – o.luchian@inst.ombudsman.md
Adresa poştală – mun. Chişinău, str. Sfatul Țării, 16
________________________________________
[1] Formularul de participare poate fi găsit pe pagina web: www.ombudsman.md
[2] Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.
[3] Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Contribuirea la asigurarea activităţii Centrului pentru Drepturile Omului în teritoriu, orientate spre garantarea respectării drepturilor şi libertăţilor constituţionale ale omului.
Sarcinile de bază:
1. Examinează sesizările persoanelor din raza de activitate a Reprezentanţei ale căror drepturi şi libertăţi au fost încălcate;
2. Elaborează proiectele actelor de reacţionare către autorităţile publice;
3. Efectuează audienţa cetăţenilor;
4. Participă la efectuarea evaluărilor şi elaborarea notelor de studiu în domeniul drepturilor omului.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază -
• Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• Posedarea limbii de stat;
• Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
• Lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
• Ne-privarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice -
Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul juridic.
Experienţă profesională: cel puţin 1 an în domeniu.
Cunoştinţe:
• Cunoştinţe generale din domeniul drepturilor şi libertăţilor constituţionale ale drepturilor omului;
• Cunoaşterea la nivel avansat a legislaţiei aferente domeniului vizat;
• Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B1);
• Cunoştinţe avansate de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, analiză şi sinteză, elaborare de politici/documente, de formulare şi redactare, instruire, consultare, comunicare eficientă, cercetare, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, creativitate, responsabilitate, respect faţă de oameni, flexibilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Bibliografia concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante:
Constituţia Republicii Moldova.
Legea cu privire la avocaţii parlamentari nr. 1349 din 17.10.1997.
Hotărâre de aprobare a Regulamentului Centrului pentru Drepturile Omului, a structurii, a statului de funcţii şi a modului de finanţare a acestuia nr. 57-XVI din 20.03.2008.
Acte normative în domeniul serviciului public:
Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
Legea nr.155 din 21 iulie 2011 pentru aprobarea Clasificatorului unic al funcţiilor publice;
Legea nr. 199 din 16 iulie 2010 cu privire la statutul persoanelor cu funcţii de demnitate publică;
Legea nr.80 din 7 mai 2010 cu privire la statutul personalului din cabinetul persoanelor cu funcţii de demnitate publică;
Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
Legea nr.16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese;
Legea nr.1264-XV din 19 iulie 2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere;
Legea nr.90-XVI din 25 aprilie 2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
Legea nr.190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare;
Legea nr. 48 din 22 martie 2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici;
Legea nr.239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparenţa în procesul decizional;
Legea nr.271-XVI din 18 decembrie 2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice;
Hotărârea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009 „Privind punerea în aplicare a prevederilor; Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public”.
Acte normative în domeniul administraţiei publice centrale:
Legea nr.64-XII din 31.05.1990 cu privire la Guvern;
Legea nr.780-XV din 27.12.2001 privind actele legislative;
Legea nr.780-XV din 27 decembrie 2001 privind actele legislative.
Acte normative în domeniul de specialitate:
Declaraţia Universală a Drepturilor Omului;
Convenţia Europeană pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale şi protocoalele adiţionale la ea.
Persoanele interesate pot depune personal/ prin poştă/ prin e-mail Dosarul de concurs:
• formularul de participare[1];
• copia buletinului de identitate;
• copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
• copia carnetului de muncă[2];
• cazier judiciar[3]
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs - 01 octombrie 2012
Telefon – 060002661; 0-22-23-48-00
e-mail – o.luchian@inst.ombudsman.md
Adresa poştală – mun. Chişinău, str. Sfatul Țării, 16
________________________________________
[1] Formularul de participare poate fi găsit pe pagina web: www.ombudsman.md
[2] Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.
[3] Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Adresa:
Cahul
Data actualizării:
13 septembrie 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut