Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist prevenirea fraudelor
Microinvest
27 februarie 2013
Chișinău
Compania MICROINVEST anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante:
- SPECIALIST PREVENIREA FRAUDELOR
- ADMINISTRATOR IMOBILE
- AGENŢI ÎN CREDITARE.
CV-ul cu fotografie trebuie expediat la e-mail-ul hrm@microinvest.md sau fax 22 99 02 cu indicarea postului pentru care candidaţi.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
SPECIALIST PREVENIREA FRAUDELOR
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare economice sau juridice
- experienţă într-un post similar sau experiență în domeniul creditării, de audit sau alt domeniu relevant detectării și investigării fraudelor
- responsabilitate și atenție la detalii
- rezistență la stres și respectarea termenilor limită
- disponibilitate la deplasarea pe teritoriul RM
- cunoaşterea limbii engleze, programului 1C şi permis de conducere este un avantaj
- abilităţi PC (Microsoft Office).
Principalele sarcini de muncă:
- implementarea măsurilor de prevenire și combatere a fraudelor interne și externe
- detectarea și investigarea cazurilor de fraudă
- îmbunătățirea procesului de prevenire a fraudelor
- menținerea legăturii cu diverse autorități în domeniu.
- SPECIALIST PREVENIREA FRAUDELOR
- ADMINISTRATOR IMOBILE
- AGENŢI ÎN CREDITARE.
CV-ul cu fotografie trebuie expediat la e-mail-ul hrm@microinvest.md sau fax 22 99 02 cu indicarea postului pentru care candidaţi.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
SPECIALIST PREVENIREA FRAUDELOR
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare economice sau juridice
- experienţă într-un post similar sau experiență în domeniul creditării, de audit sau alt domeniu relevant detectării și investigării fraudelor
- responsabilitate și atenție la detalii
- rezistență la stres și respectarea termenilor limită
- disponibilitate la deplasarea pe teritoriul RM
- cunoaşterea limbii engleze, programului 1C şi permis de conducere este un avantaj
- abilităţi PC (Microsoft Office).
Principalele sarcini de muncă:
- implementarea măsurilor de prevenire și combatere a fraudelor interne și externe
- detectarea și investigarea cazurilor de fraudă
- îmbunătățirea procesului de prevenire a fraudelor
- menținerea legăturii cu diverse autorități în domeniu.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
27 februarie 2013
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.