Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist operatiuni generale
17 septembrie 2014
Chișinău
Misiune post: Asigurarea executarii operatiunilor generale in banca
Responsabilități:
-Procesarea operațiunilor FX, MM în aplicaţia Băncii
-Procesarea și înregistrarea operațiunilor aferente depozitelor interbancare
-Procesarea tranzacțiilor cu instrumente financiare, valori mobiliare
-Gestionarea conturilor de depozit
-Procesarea operațiunilor aferente liniilor de finanțare
-Procesările aferente conturilor corespondente
-Procesarea operațiunilor din/in conturile Nostro și Loro
-Reconcilierea zilnică a conturilor Nostro pentru toate operațiunile făcute prin aceste conturi, inclusiv a operațiunilor de trezorerie
-Emiterea rapoartelor de activitate/utilizator și pe produse
-Comunicarea/ raportarea cu organele de control abilitate
-Procesarea și verificarea ordinelor de plată în MDL: ordine de plata, instrumente de debit, direct debit, plăţi programate
-Recepționarea, procesarea și verificarea ordinelor de plată în valută primite de la UT și prin Bank Client
-Verificarea corectitudinii și completitudinii ordinelor de plată și informației din documentele confirmative
Efectuarea investigațiilor cu băncile nerezidente
Experienţă profesională
-Studii: - superioare de lungă durată: economice
-Vechime: minimă în specialitate - 3 ani, din care: în instituții bancare – 1-2 ani
Profilul candidatului
-Cunoștințe aprofundate despre activitatea bancară
-Cunoașterea PC la nivel avansat (Word,Excel, Internet, PowerPoint etc.)
-Cunoaşterea limbii engleze prezintă un avantaj
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, până la data de 27 septembrie 2014, la Departamentul Resurse Umane și Comunicare sau prin e-mail: resurse.umane@bcr.md.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Responsabilități:
-Procesarea operațiunilor FX, MM în aplicaţia Băncii
-Procesarea și înregistrarea operațiunilor aferente depozitelor interbancare
-Procesarea tranzacțiilor cu instrumente financiare, valori mobiliare
-Gestionarea conturilor de depozit
-Procesarea operațiunilor aferente liniilor de finanțare
-Procesările aferente conturilor corespondente
-Procesarea operațiunilor din/in conturile Nostro și Loro
-Reconcilierea zilnică a conturilor Nostro pentru toate operațiunile făcute prin aceste conturi, inclusiv a operațiunilor de trezorerie
-Emiterea rapoartelor de activitate/utilizator și pe produse
-Comunicarea/ raportarea cu organele de control abilitate
-Procesarea și verificarea ordinelor de plată în MDL: ordine de plata, instrumente de debit, direct debit, plăţi programate
-Recepționarea, procesarea și verificarea ordinelor de plată în valută primite de la UT și prin Bank Client
-Verificarea corectitudinii și completitudinii ordinelor de plată și informației din documentele confirmative
Efectuarea investigațiilor cu băncile nerezidente
Experienţă profesională
-Studii: - superioare de lungă durată: economice
-Vechime: minimă în specialitate - 3 ani, din care: în instituții bancare – 1-2 ani
Profilul candidatului
-Cunoștințe aprofundate despre activitatea bancară
-Cunoașterea PC la nivel avansat (Word,Excel, Internet, PowerPoint etc.)
-Cunoaşterea limbii engleze prezintă un avantaj
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, până la data de 27 septembrie 2014, la Departamentul Resurse Umane și Comunicare sau prin e-mail: resurse.umane@bcr.md.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
17 septembrie 2014
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.