Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Specialist marketing
                                                                
                                                                            Grindeks
                                                                        
                            23 ianuarie 2017
                            Chișinău
                        
                    Cerinte necesare ocuparii postului:
Studii superioare medicale;
Experienta profesionala de minim 2 ani, campanii de promovare medicamente
Cunostinte de project management (organizarea, planificarea, monitorizarea unui proiect).
Competente in :
-conceperea si implementarea campaniilor online;
- utilizarea unui program de editare imagini, creare machete simple (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw etc.);
Abilitati de project management , de comunicare si prezentare produs;
Persoana responsabila, organizata si eficienta, capabila sa propuna solutii, sa dezvolte si sa implementeze proiecte de marketing;
gandire strategica si analitica; proactivitate.
 
Responsabilitati si atributii:
Propune si implementeaza proiecte de marketing medicamente OTC
Monitorizeaza piata si concurenta in vederea alinierii strategiilor la cerintele specifice pietei;
Identifica si propune noi modalitati creative de promovare
Stabileste planningul actiunilor de marketing, propune bugete si urmareste realizarea acestora;
Realizeaza rapoarte/analize/evaluari specifice.
                            
        
    Studii superioare medicale;
Experienta profesionala de minim 2 ani, campanii de promovare medicamente
Cunostinte de project management (organizarea, planificarea, monitorizarea unui proiect).
Competente in :
-conceperea si implementarea campaniilor online;
- utilizarea unui program de editare imagini, creare machete simple (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw etc.);
Abilitati de project management , de comunicare si prezentare produs;
Persoana responsabila, organizata si eficienta, capabila sa propuna solutii, sa dezvolte si sa implementeze proiecte de marketing;
gandire strategica si analitica; proactivitate.
Responsabilitati si atributii:
Propune si implementeaza proiecte de marketing medicamente OTC
Monitorizeaza piata si concurenta in vederea alinierii strategiilor la cerintele specifice pietei;
Identifica si propune noi modalitati creative de promovare
Stabileste planningul actiunilor de marketing, propune bugete si urmareste realizarea acestora;
Realizeaza rapoarte/analize/evaluari specifice.
Adresa:
                        
                            Chișinău
                            
                            
                        
                    Data actualizării:
                23 ianuarie 2017
            
                Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
                            
                    Aplicat!
                    
                Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.