Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist marketing fidelizare clienţi
Centrul comercial MEGAPOLIS MALL/ Supermarket EVEREST
16 mai 2012
Chișinău
Cerinţe:
• Domnisoara, virsta de la 23 - 30 ani;
• Prezentabila;
• Studii universitare de profil economic (Administrarea afacerilor, Marketing, Management);
• Cunoaşterea la perfecţie a limbilor romana si rusa, (cunoaşterea unei limbi străine se considera un avantaj);
• Cunoaşterea PC la nivel de utilizator experimentat, (cunoştinţe avansate in domeniul IT se considera un avantaj);
• Bune abilităţi de comunicare interpersonale, scrise şi vorbite;
• Capacităţi de comunicare cu clienţii, intuirea necesităţilor clienţilor în produse şi servicii;
• Abilităţi de a expune informaţia laconic şi concret;
• Persoană ambiţioasă şi energică;
• Capacitate de a ieşi din situaţii complicate şi de conflict;
Responsabilităţi:
• Crează şi actualizeză baza de date al clienţilor;
• Eliberează carduri de fidelitate în conformitate cu condiţiile programului;
• Întocmeşte rapoarte lunare;
• Elaborează pliante cu condiţiile programului de fidelitate;
• Urmăreşte performanţele programelor de fidelizare, identifică tendinţele şi face recomandări;
• Promovarea imaginii companiei.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu foto la adresa electronică hr@ever.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
• Domnisoara, virsta de la 23 - 30 ani;
• Prezentabila;
• Studii universitare de profil economic (Administrarea afacerilor, Marketing, Management);
• Cunoaşterea la perfecţie a limbilor romana si rusa, (cunoaşterea unei limbi străine se considera un avantaj);
• Cunoaşterea PC la nivel de utilizator experimentat, (cunoştinţe avansate in domeniul IT se considera un avantaj);
• Bune abilităţi de comunicare interpersonale, scrise şi vorbite;
• Capacităţi de comunicare cu clienţii, intuirea necesităţilor clienţilor în produse şi servicii;
• Abilităţi de a expune informaţia laconic şi concret;
• Persoană ambiţioasă şi energică;
• Capacitate de a ieşi din situaţii complicate şi de conflict;
Responsabilităţi:
• Crează şi actualizeză baza de date al clienţilor;
• Eliberează carduri de fidelitate în conformitate cu condiţiile programului;
• Întocmeşte rapoarte lunare;
• Elaborează pliante cu condiţiile programului de fidelitate;
• Urmăreşte performanţele programelor de fidelizare, identifică tendinţele şi face recomandări;
• Promovarea imaginii companiei.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu foto la adresa electronică hr@ever.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
16 mai 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut