Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist in marketing
Intreprinderea de Stat "Fiscservinform"
13 iunie 2011
Chișinău
Cerințe pentru specialist în marketing
- Studii superioare in domeniu.
- Creativ, perseverent, capabil de a îndeplini sarcinile in mod independent si profesionist.
- Cunoaşterea avansată a calculatorului: MS Office, Navigare - internet.
- Cunoașterea limbii de stat și ruse fluent. Cunoaşterea limbii Engleze este un avantaj.
Atribuţii de serviciu:
1. Efectuarea studiilor de piață în vederea identificării modului de structurare a pieței: (clienți existenți, clienți potențiali);
2. Analiza produselor și serviciilor existente ale Întreprinderii, şi elaborarea propunerilor pentru ridicarea calității acestora;
3. Întocmirea planurilor de promovare, publicitare etc.;
4. Analiza și identificarea punctelor slabe a serviciilor prestate;
5. Analiza metodelor publicitare și identificarea celor mai avantajoase forme de promovare;
6. Elaborarea materialelor publicitare (anunțuri, pliante, oferte etc.);
7. Colaborarea nemijlocita cu agențiile de publicitate și mass-media;
8. Întocmirea rapoartelor privind activitatea secției;
9. Elaborarea scrisorilor, notelor informative;
10. Elaborarea chestionarelor pentru studiul calității serviciilor prestate, culegerea datelor și prelucrarea statistică a lor, elaborarea raportului de studiu al pieței;
11. Organizarea și participarea la manifestații specializate din domeniu: forumuri, expoziții etc., cu scopul promovării serviciilor Întreprinderii;
12. Elaborarea materialelor informative pentru seminare, forumuri, expoziții etc.;
- Studii superioare in domeniu.
- Creativ, perseverent, capabil de a îndeplini sarcinile in mod independent si profesionist.
- Cunoaşterea avansată a calculatorului: MS Office, Navigare - internet.
- Cunoașterea limbii de stat și ruse fluent. Cunoaşterea limbii Engleze este un avantaj.
Atribuţii de serviciu:
1. Efectuarea studiilor de piață în vederea identificării modului de structurare a pieței: (clienți existenți, clienți potențiali);
2. Analiza produselor și serviciilor existente ale Întreprinderii, şi elaborarea propunerilor pentru ridicarea calității acestora;
3. Întocmirea planurilor de promovare, publicitare etc.;
4. Analiza și identificarea punctelor slabe a serviciilor prestate;
5. Analiza metodelor publicitare și identificarea celor mai avantajoase forme de promovare;
6. Elaborarea materialelor publicitare (anunțuri, pliante, oferte etc.);
7. Colaborarea nemijlocita cu agențiile de publicitate și mass-media;
8. Întocmirea rapoartelor privind activitatea secției;
9. Elaborarea scrisorilor, notelor informative;
10. Elaborarea chestionarelor pentru studiul calității serviciilor prestate, culegerea datelor și prelucrarea statistică a lor, elaborarea raportului de studiu al pieței;
11. Organizarea și participarea la manifestații specializate din domeniu: forumuri, expoziții etc., cu scopul promovării serviciilor Întreprinderii;
12. Elaborarea materialelor informative pentru seminare, forumuri, expoziții etc.;
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
13 iunie 2011
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut