Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist în evaluarea gajului și a riscurilor
Unitatea de implementare a creditului de asistență acordat de Guvernl Republicii Polone
24 iunie 2015
Chișinău
Scopul general al funcţiei:
Coordonează și asigură nivelul optim de riscuri și instrumente de asigurare a rambursării acordate de către UNITATE.
Sarcinile de bază:
1. Organizează şi elaborează procedurile de evaluare a riscurilor și a instrumentelor de asigurare a rambursării finanțărilor acordate din contul Creditului de asistență și din fondul de recreditare;
2. Responsabil de direcţionarea, organizarea şi conducerea tuturor funcţiilor de risc creditar prin eficacitatea colectării plăţilor, controlul riscului şi minimizarea pierderilor;
3. Responsabil pentru asigurarea securizării tranzacţiilor de credit prin procese eficiente de management a riscului, inclusiv perfectarea gajului şi alte protecţii similare;
4. Responsabil de propunerea și realizarea strategiilor de preîntîmpinare a riscurilor și a situațiilor critice;
5. Monitorizează și apreciază integritatea riscului şi estimarea pierderilor, gestionează situațiile de risc;
Cerinţe pentru participare la concurs:
Studii: superioare, de licență în domeniul economico-financiare.
Experienţă profesională: de minim 5 ani, 3 ani în funcție similară într-o instituție financiar-bancară sau nebancară, care a implementat proiectele instituțiilor financiare internaționale.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Experiență de implementarea controlului riscului și a pierderilor;
- Experiență în gestionarea situațiilor de risc;
- Cunoaşterea limbii române, rusă, (engleza constituie un avantaj);
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă; lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres profesional, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Asteptăm CV-ul Dvs., indicînd postul solicitat la adresa electronica uicagrp@gmail.com pînă la data de 3 iulie 2015.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 222 785.
La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate în baza selecției preliminare a CV-urilor.
Coordonează și asigură nivelul optim de riscuri și instrumente de asigurare a rambursării acordate de către UNITATE.
Sarcinile de bază:
1. Organizează şi elaborează procedurile de evaluare a riscurilor și a instrumentelor de asigurare a rambursării finanțărilor acordate din contul Creditului de asistență și din fondul de recreditare;
2. Responsabil de direcţionarea, organizarea şi conducerea tuturor funcţiilor de risc creditar prin eficacitatea colectării plăţilor, controlul riscului şi minimizarea pierderilor;
3. Responsabil pentru asigurarea securizării tranzacţiilor de credit prin procese eficiente de management a riscului, inclusiv perfectarea gajului şi alte protecţii similare;
4. Responsabil de propunerea și realizarea strategiilor de preîntîmpinare a riscurilor și a situațiilor critice;
5. Monitorizează și apreciază integritatea riscului şi estimarea pierderilor, gestionează situațiile de risc;
Cerinţe pentru participare la concurs:
Studii: superioare, de licență în domeniul economico-financiare.
Experienţă profesională: de minim 5 ani, 3 ani în funcție similară într-o instituție financiar-bancară sau nebancară, care a implementat proiectele instituțiilor financiare internaționale.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Experiență de implementarea controlului riscului și a pierderilor;
- Experiență în gestionarea situațiilor de risc;
- Cunoaşterea limbii române, rusă, (engleza constituie un avantaj);
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă; lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres profesional, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Asteptăm CV-ul Dvs., indicînd postul solicitat la adresa electronica uicagrp@gmail.com pînă la data de 3 iulie 2015.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 222 785.
La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate în baza selecției preliminare a CV-urilor.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 iunie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.