Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist în dezvoltarea produselor financiare
UCIP-IFAD

5 noiembrie 2015

Chișinău
Obligaţiuni de bază:
Specialistul în creditare are următoarele obligaţiuni şi responsabilităţi:

§ Recepționează cererile de creditare de la Instituţiile Financiare Participante (IFP), analizează, verifică și asigură corectitudinea completării documentelor prezentate pentru finanțare;
§ Asigură respectarea condiţiilor şi procedurilor de finanţare a investiţiilor economice;
§ Întocmește documentele necesare pentru eliberarea creditelor, asigură semnarea lor, menține evidența debursării creditelor către IFP;
§ Introduce informaţia cu privire la beneficiar și credit în baza informațională de date, menține evidența și generează rapoarte;
§ Se deplasează pe teren, la locul desfăşurării activităţii, pentru verificarea documentelor și monitorizarea destinaţiei creditului eliberat, precum şi colectează alte date necesare pentru raportare;
§ Oferă consultaţii individuale şi telefonice cu potențialii Beneficiari privind procedurile, termenii şi condiţiile relevante procesului de creditare;
§ Va participa la procesul de organizare a sesiunilor de instruire a beneficiarilor/ partenerilor și va mentine evidența in baza informațională de date;
§ Participă la întâlnirile strategice și de planificare cu părțile partenere;
§ Planifică, de comun cu partenerii, activitățile de dezvoltare a capacităților sectorului Asociațiilor de Economii și Împrumut (AEÎ);
§ Pregătește termenii de referință (TOR), planifică și organizează activități de dezvoltare a capacităților pentru membrii personalului CNPF, AEÎ și a asociațiilor centrale;
§ Supravegheză activitățile de dezvoltare a capacităților oferite de preatatorii de servicii, evaluizeă calitatea serviciilor;
§ Asistă misiunile IFAD, inclusiv pregătește rapoartele solicitate privind serviciile financiare;
§ Va participa la elaborarea rapoartelor privind implementarea programelor (bianuale, anuale, precum şi altor rapoarte la necesitate);
§ Exercita alte atribuţii conform cerinţelor funcţiei ocupate.
Cerinţe față de candidat:
- Studii superioare in domeniul finațelor, bănci, business și administrare, economie, marketing sau alt domeniu relevant,
- Experientă de munca de cel puțin 3 (ani) ani în domeniul finanțării sau alt domeniu relevant;
- Cunoașterea calculatorului – Word, Excel, Outlook, PowerPoint;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel de comunicare;
Aptitudini
- Persoană energica, organizată, disciplinată, punctuală, cu experienţă într-o poziţie similară, inteligentă, adaptată la sarcini de serviciu schimbătoare, cu echilibru emoţional, capacitate foarte buna de comunicare, capacitate de asimilare rapidă a noilor cunoștințe.
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de munca, capacitate de autocontrol in situații de stres, capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelaşi timp, capacitate de a respecta termene limită, responsabilitate, ordine, corectitudine şi seriozitate, capacitatea de a desfășura activitate eficientă în echipă.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
5 noiembrie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut