Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist în dezvoltarea produselor financiare
UCIP-IFAD

2 noiembrie 2015

Chișinău
Specialistul în creditare are următoarele obligaţiuni şi responsabilităţi:

 Oferă consultaţii individuale şi telefonice cu privire la procedurile, termenii şi condiţiile relevante procesului de creditare;
 Analizează cererile de creditare şi documentele recepționate de la Instituţiile Financiare Participante (IFP) pentru finanţare;
 Menţine efectiv registrul Ofertelor/Cererilor de Creditare;
 Asigură respectarea condiţiilor şi procedurilor de finanţare a investiţiilor economice;
 Colaborează cu Instituţiile Financiare participante și asigură corectitudinea completării documentelor prezentate pentru fionanțare (prin fax, e-mail, on-line și/ sau prin comunicare verbală);
 Se deplasează pe teren, la locul desfăşurării activităţii, pentru verificarea documentelor justificative privind afacerea ce urmează a fi creditată;
 Comunică individual şi/sau prin telefon cu potențialii Beneficiari pe marginea afacerii și a cererii de finanțare;
 Întocmește documentele necesare pentru eliberarea creditelor și asigură semnarea lor;
 Transmite spre transfer si menține evidența debursării creditelor către IFP;
 Menţine baza de date, Introduce informaţia, generează rapoarte;
 Monitorizează în teren destinaţia creditului eliberat, precum şi colectează alte date necesare pentru raportare;
 Va participa la elaborarea rapoartelor privind implementarea programelor (bianuale, anuale, precum şi altor rapoarte la necesitate);
 Va participa la procesul de organizare a sesiunilor de instruire a beneficiarilor/ partenerilor și va mentine evidența in baza de date;
 Exercita alte atribuţii conform cerinţelor funcţiei ocupate.
Cerinţe față de candidat:
- Studii superioare in domeniul finațelor, bănci, business și administrare, economie, marketing sau alt domeniu relevant,
- Experientă de munca de cel puțin 5 (cinci) ani în domeniul finanțării sau alt domeniu relevant;
- Cunoașterea calculatorului – Word, Excel, Outlook, PowerPoint;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel de comunicare;
Aptitudini
- Persoană energica, organizată, disciplinată, punctuală, cu experienţă într-o poziţie similară, inteligentă, adaptată la sarcini de serviciu schimbătoare, cu echilibru emoţional, capacitate foarte buna de comunicare, capacitate de asimilare rapidă a noilor cunoștințe.
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de munca, capacitate de autocontrol in situații de stres, capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelaşi timp, capacitate de a respecta termene limită, responsabilitate, ordine, corectitudine şi seriozitate, capacitatea de a desfășura activitate eficientă în echipă.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
2 noiembrie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut