Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist în debursări și tranzacții internaționale/interguvernamentale.
Unitatea de implementare a creditului de asistență acordat de Guvernul Republicii Polone
24 iunie 2015
Chișinău
Scopul general al funcţiei:
Coordonează şi organizează procedurile de pregătire a documentelor necesare pentru asigurarea tranzacțiilor și/sau debursărilor internaționale/interguvernamentale în procesul de alocare a finanțărilor acordate din contul Creditului de asistență și din fondul de recreditare;
Sarcinile de bază:
1. Elaborează şi organizează implementarea procedurile de pregătire a documentelor necesare pentru asigurarea tranzacțiilor și/sau debursărilor internaționale/interguvernamentale în procesul de alocare a finanțărilor acordate din contul Creditului de asistență și din fondul de recreditare;
2. Coordonează cu structurile, părţile şi departamentele implicate pentru a clarifica şi explica aspectele ce țin de recreditare.
3. Furnizează informația pentru contabilitate, în ceea ce ține de efectuarea tranzacțiilor internaționale efectuate între Unitate, Ministerul Finanțelor al RM şi Ministerul Finanțelor al Republicii Polone.
4. Efectuează activitățile relevante, specifice pentru secțiunea alocată, în conformitate cu politicile și procedurile de finanțare și politicile de contabilitate stabilite de către Unitate.
Cerinţe pentru participare la concurs:
Studii: superioare, de licență în domeniul economico-financiar.
Experienţă profesională: minim 5 ani de experiență profesională în domeniul finanțelor publice în organele centrale de stat.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Experiență în efectuarea tranzacțiilor internaționale și/sau debursări internaționale/interguvernamentale;
- Tehnici de negociere;
- Cunoaşterea limbii române, rusă (engleza constituie un avantaj);
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres profesional, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Asteptăm CV-ul Dvs., indicînd postul solicitat la adresa electronica uicagrp@gmail.com pînă la data de 3 iulie 2015.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 222 785.
La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate în baza selecției preliminare a CV-urilor.
Coordonează şi organizează procedurile de pregătire a documentelor necesare pentru asigurarea tranzacțiilor și/sau debursărilor internaționale/interguvernamentale în procesul de alocare a finanțărilor acordate din contul Creditului de asistență și din fondul de recreditare;
Sarcinile de bază:
1. Elaborează şi organizează implementarea procedurile de pregătire a documentelor necesare pentru asigurarea tranzacțiilor și/sau debursărilor internaționale/interguvernamentale în procesul de alocare a finanțărilor acordate din contul Creditului de asistență și din fondul de recreditare;
2. Coordonează cu structurile, părţile şi departamentele implicate pentru a clarifica şi explica aspectele ce țin de recreditare.
3. Furnizează informația pentru contabilitate, în ceea ce ține de efectuarea tranzacțiilor internaționale efectuate între Unitate, Ministerul Finanțelor al RM şi Ministerul Finanțelor al Republicii Polone.
4. Efectuează activitățile relevante, specifice pentru secțiunea alocată, în conformitate cu politicile și procedurile de finanțare și politicile de contabilitate stabilite de către Unitate.
Cerinţe pentru participare la concurs:
Studii: superioare, de licență în domeniul economico-financiar.
Experienţă profesională: minim 5 ani de experiență profesională în domeniul finanțelor publice în organele centrale de stat.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Experiență în efectuarea tranzacțiilor internaționale și/sau debursări internaționale/interguvernamentale;
- Tehnici de negociere;
- Cunoaşterea limbii române, rusă (engleza constituie un avantaj);
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres profesional, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Asteptăm CV-ul Dvs., indicînd postul solicitat la adresa electronica uicagrp@gmail.com pînă la data de 3 iulie 2015.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 222 785.
La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate în baza selecției preliminare a CV-urilor.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
24 iunie 2015
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.