Specialist Customer Support
8 000 – 10 000 lei pe lună
Trendmarket SRL

4 decembrie 2025

La distanță
De la 2 ani
Full-time
Superioare
Remote
Căutăm o persoană calmă, empatică și rezistentă la stres, care să gestioneze apeluri și mesaje din partea clienților magazinului nostru online. Majoritatea clienților ne contactează atunci când sunt nemulțumiți sau iritați, de aceea avem nevoie de cineva care poate păstra cumpătul, comunică respectuos și găsește rapid soluții.

Responsabilități
Preluarea apelurilor și mesajelor de la clienți (inclusiv clienți nervoși / agresivi).
Oferirea de informații clare și rezolvarea situațiilor în mod profesionist.
Introducerea comenzilor / reclamațiilor în sistem.
Menținerea unei comunicări calme și respectuoase în orice situație.
Colaborarea cu echipa pentru soluționarea rapidă a problemelor.

Cerințe
Calm, răbdare și rezistență la stres.
Abilitatea de a comunica politicos cu clienți dificili.
Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului și tastare rapidă.
Capacitate de învățare rapidă.
Limba română și limba rusă – obligatoriu.
Experiența în customer support este un avantaj, dar nu obligatorie.

Oferim
Salariu atractiv: 8.000 – 10.000 lei.
Lucru de la distanță.

Program L-V 9-00/18-00 (pote si si flexibil, în funcție de preferințe se discuta individual)
Un mediu de lucru prietenos și suport din partea echipei.
Training complet.

Cunoașterea limbilor:

Română Fluent

Rusă Fluent

Adresa:
La distanță
Data actualizării:
4 decembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.