Specialist customer care, Direcția Gestionare Rețea și Customer Care
FinComBank - Banca de Finante si Comert SA
12 decembrie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:
Analiza calității deservirii clienților și menținerea unui sistem de feedback constant aferent procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
Gestionarea fluxului de reclamații (examinarea, identificarea soluțiilor potrivite pentru client, controlul furnizării în termen a concluziilor/răspunsurilor la reclamația clientului, diagnosticarea rapidă a problemei și identificarea soluției optime;
Raportarea rezultatelor analizei reclamațiilor parvenite, identificarea punctelor slabe în procesul de deservire a clienților și în caracteristicile produselor/serviciilor Băncii în baza analizei;
Elaborarea și monitorizarea metricilor de evaluare a calității deservirii clienților.
Cerințe/Abilități necesare:
Studii superioare în domeniul economic/comunicare/relații clienți;
Experiența practică pe post similar va constitui un avantaj;
Organizarea procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
Cunoștințe în analiza datelor și interpretarea statistică pentru calcularea indicatorilor de evaluare a calității deservirii clienților – CSAT, NPS, AHT etc.;
Responsabilitate, abilități excelente de comunicare, integritate personală și profesională, rezistență la stres;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza - prezintă avantaj.
Ce oferim:
Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
Prima de performanță;
Vineri - zi de lucru cu program de muncă redus.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
**Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de FinComBank exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.
Analiza calității deservirii clienților și menținerea unui sistem de feedback constant aferent procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
Gestionarea fluxului de reclamații (examinarea, identificarea soluțiilor potrivite pentru client, controlul furnizării în termen a concluziilor/răspunsurilor la reclamația clientului, diagnosticarea rapidă a problemei și identificarea soluției optime;
Raportarea rezultatelor analizei reclamațiilor parvenite, identificarea punctelor slabe în procesul de deservire a clienților și în caracteristicile produselor/serviciilor Băncii în baza analizei;
Elaborarea și monitorizarea metricilor de evaluare a calității deservirii clienților.
Cerințe/Abilități necesare:
Studii superioare în domeniul economic/comunicare/relații clienți;
Experiența practică pe post similar va constitui un avantaj;
Organizarea procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
Cunoștințe în analiza datelor și interpretarea statistică pentru calcularea indicatorilor de evaluare a calității deservirii clienților – CSAT, NPS, AHT etc.;
Responsabilitate, abilități excelente de comunicare, integritate personală și profesională, rezistență la stres;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza - prezintă avantaj.
Ce oferim:
Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
Prima de performanță;
Vineri - zi de lucru cu program de muncă redus.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
**Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de FinComBank exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
12 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.