Specialist customer care, Direcția Gestionare Rețea și Customer Care
FinComBank - Banca de Finante si Comert SA
6 decembrie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități:
Analiza calității deservirii clienților și menținerea unui sistem de feedback constant aferent procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
Gestionarea fluxului de reclamații (examinarea, identificarea soluțiilor potrivite pentru client, controlul furnizării în termen a concluziilor/răspunsurilor la reclamația clientului, diagnosticarea rapidă a problemei și identificarea soluției optime;
Raportarea rezultatelor analizei reclamațiilor parvenite, identificarea punctelor slabe în procesul de deservire a clienților și în caracteristicile produselor/serviciilor Băncii în baza analizei;
Elaborarea și monitorizarea metricilor de evaluare a calității deservirii clienților.
Cerințe/Abilități necesare:
Studii superioare în domeniul economic/comunicare/relații clienți;
Experiența practică pe post similar va constitui un avantaj;
Organizarea procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
Cunoștințe în analiza datelor și interpretarea statistică pentru calcularea indicatorilor de evaluare a calității deservirii clienților – CSAT, NPS, AHT etc.;
Responsabilitate, abilități excelente de comunicare, integritate personală și profesională, rezistență la stres;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza - prezintă avantaj.
Ce oferim:
Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
Prima de performanță;
Vineri - zi de lucru cu program de muncă redus.
Analiza calității deservirii clienților și menținerea unui sistem de feedback constant aferent procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
Gestionarea fluxului de reclamații (examinarea, identificarea soluțiilor potrivite pentru client, controlul furnizării în termen a concluziilor/răspunsurilor la reclamația clientului, diagnosticarea rapidă a problemei și identificarea soluției optime;
Raportarea rezultatelor analizei reclamațiilor parvenite, identificarea punctelor slabe în procesul de deservire a clienților și în caracteristicile produselor/serviciilor Băncii în baza analizei;
Elaborarea și monitorizarea metricilor de evaluare a calității deservirii clienților.
Cerințe/Abilități necesare:
Studii superioare în domeniul economic/comunicare/relații clienți;
Experiența practică pe post similar va constitui un avantaj;
Organizarea procesului de administrare a relațiilor cu clienții;
Cunoștințe în analiza datelor și interpretarea statistică pentru calcularea indicatorilor de evaluare a calității deservirii clienților – CSAT, NPS, AHT etc.;
Responsabilitate, abilități excelente de comunicare, integritate personală și profesională, rezistență la stres;
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza - prezintă avantaj.
Ce oferim:
Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
Prima de performanță;
Vineri - zi de lucru cu program de muncă redus.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.