Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist Costuri si Tarife
Starnet
19 noiembrie 2009
Chișinău
Responsabilitati:
- Elaborarea si implementarea formulelor de calcul pentru serviciile sau grupele de servicii din portofoliul companiei.
- Analiza periodica a mesajelor publicitare si a rapoartelor pe vinzari in domeniu.
- Introducerea rezultatelor analizei in sistemele informationale de profil. Informarea managerilor ierarhic superiori in cazul modificarilor esentiale a trendurilor principalilor indicatorilori.
- Publicarea regulata a sumarelor trendurilor indicatorilor, pentru perioadele curente (saptaminal, o data la doua saptamiini).
- Modificarea preturilor pentru toate serviciile/produsele din portofoliul companiei, in strinsa cooperare cu coordonatorii de proiecte si managerii de produs, conform trendurilor de pe piata regionala.
- Inaintarea recomandarilor de formare a preturilor pentru produsele noi sau inaintarea propunerilor de modificare a preturilor la produsele/serviciile existente, pentru relansarea acestora.
- Cumularea datelor din promotiile, rubricile de stiri, ofertele speciale, mesajele publicitare ale concurentilor si formularea strategiei de pret in baza acestei informatii.
- Inlaturarea tuturor riscurilor de ordin legal prin conlucrarea cu juristii din cadrul companiei.
- Participarea la reuniunile tututor subdiviziunilor departamentului Marketing, ca factor principal de decizie.
Cerinte:
- Studii superioare.
- Experienta in pozitie similara de minim 3 ani.
- Deprinderea de a gasi rapid si independent solutii pentru sarcinile propuse si pentru acele sarcini care apar pe parcurs.
- Capacitatea de a lucra in echipa.
- Abilitati bune de comunicare.
- Capacitatea de a gestiona si de a se incadra in limitele de timp stabilite pentru proiectele gestionate.
- Practica de lucru cu pachetul Office 2003/2007 (Word, Excel, Acces) - cunostinte avansate.
- Cunoasterea limbii engleze este considerata un atu.
Se ofera::
- Salariu motivant.
- Bonus anual in functie de performanta.
- Traininguri de perfectionare profesionala.
- Mediu de lucru modern intr-o echipa tanara, profesionista si dinamica.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita CV-ul, scrisoarea de recomandare si citeva exemple de lucrari efectuate de candidat, in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md sau la numarul de fax 844-445, cu specificarea postului vizat.
- Elaborarea si implementarea formulelor de calcul pentru serviciile sau grupele de servicii din portofoliul companiei.
- Analiza periodica a mesajelor publicitare si a rapoartelor pe vinzari in domeniu.
- Introducerea rezultatelor analizei in sistemele informationale de profil. Informarea managerilor ierarhic superiori in cazul modificarilor esentiale a trendurilor principalilor indicatorilori.
- Publicarea regulata a sumarelor trendurilor indicatorilor, pentru perioadele curente (saptaminal, o data la doua saptamiini).
- Modificarea preturilor pentru toate serviciile/produsele din portofoliul companiei, in strinsa cooperare cu coordonatorii de proiecte si managerii de produs, conform trendurilor de pe piata regionala.
- Inaintarea recomandarilor de formare a preturilor pentru produsele noi sau inaintarea propunerilor de modificare a preturilor la produsele/serviciile existente, pentru relansarea acestora.
- Cumularea datelor din promotiile, rubricile de stiri, ofertele speciale, mesajele publicitare ale concurentilor si formularea strategiei de pret in baza acestei informatii.
- Inlaturarea tuturor riscurilor de ordin legal prin conlucrarea cu juristii din cadrul companiei.
- Participarea la reuniunile tututor subdiviziunilor departamentului Marketing, ca factor principal de decizie.
Cerinte:
- Studii superioare.
- Experienta in pozitie similara de minim 3 ani.
- Deprinderea de a gasi rapid si independent solutii pentru sarcinile propuse si pentru acele sarcini care apar pe parcurs.
- Capacitatea de a lucra in echipa.
- Abilitati bune de comunicare.
- Capacitatea de a gestiona si de a se incadra in limitele de timp stabilite pentru proiectele gestionate.
- Practica de lucru cu pachetul Office 2003/2007 (Word, Excel, Acces) - cunostinte avansate.
- Cunoasterea limbii engleze este considerata un atu.
Se ofera::
- Salariu motivant.
- Bonus anual in functie de performanta.
- Traininguri de perfectionare profesionala.
- Mediu de lucru modern intr-o echipa tanara, profesionista si dinamica.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita CV-ul, scrisoarea de recomandare si citeva exemple de lucrari efectuate de candidat, in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md sau la numarul de fax 844-445, cu specificarea postului vizat.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
19 noiembrie 2009
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut