Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Specialist (consultant) marketing

4 mai 2012

Chișinău
Se caută persoană pentru ocuparea postului de specialist (consultant) marketing. În funcție de calificarea și experiența profesională poate fi oferit și postul de șef departament marketing.
Cerințe faţa de candidat:
 studii superioare in domeniul marketingului
 experiența in marketing/vanzari va constitui un avantaj
 cunoașterea limbilor romana, rusa si engleza la nivel avansat;
 capacitați de creare/dezvoltare a unui produs/brand;
 excelente abilitați de analiza, planificare
 cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point si alte programe de design) si in utilizarea internetului
 abilitați de comunicare, negociere
 persoana pro-activa, cu inițiativa, dinamica, orientata pe rezultat, cu abilitați organizatorice.
Responsabilități:
 elaborarea și punerea în aplicare a programelor și planurilor de marketing,
 coordonarea operativă a problemelor de marketing din activitatea companiei
 efectuarea studii de piața.
Compania oferă un mediu de lucru modern, pachet salarial motivant si alte bonusuri. Persoanele interesate vor expedia scrisoare de intenție, CV si sumarul tezei de licență sau unei teze în domeniul marketingului sau unui document similar care ar pune în evidență calificarea persoanei solicitante.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa: hr_tieragr@live.com
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
4 mai 2012
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.