Specialist comunicarea cu autoritățile (part-time, Contract determinat 31.12.2026), Secția Securitate Bancară Generală, Departamentul Securitate Bancară
OTP Bank S.A.
28 noiembrie 2025
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ce ai de făcut:
Organizează și urmărește activitatea de gestiune a corespondenței Băncii cu autoritățile de resort(poliție, procuratură și altele);
Analizează corectitudinea și legalitatea demersurilor de furnizare a informației ce constituie secret bancar către autorități;
Administrează și execută corespondența cu autoritățile de resort în termeni proximi și în limitele legale;
Asigură cooperarea și comunicarea eficientă între Bancă și autoritățile interogatoare;
În cadrul activității respectă și asigură integritatea datelor cu caracter personal, secret comercial și bancar.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare cu profil economic sau juridic;
Cunoașterea legislației aferent segmentului de activitate;
Cunoașterea proceselor și produselor bancare;
Experiența de activitate pe specialitate minim 1 ani, în sistemul financiar-bancar va constitui un avantaj;
Cunoașterea limbii romane, engleze - opțional;
Cunoștințe informatice: MS Office, Windows, Excel;
Abilitați de analiză, sinteză și cunoștințe generale cu privire la gestiunea corespondenței.
Organizează și urmărește activitatea de gestiune a corespondenței Băncii cu autoritățile de resort(poliție, procuratură și altele);
Analizează corectitudinea și legalitatea demersurilor de furnizare a informației ce constituie secret bancar către autorități;
Administrează și execută corespondența cu autoritățile de resort în termeni proximi și în limitele legale;
Asigură cooperarea și comunicarea eficientă între Bancă și autoritățile interogatoare;
În cadrul activității respectă și asigură integritatea datelor cu caracter personal, secret comercial și bancar.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare cu profil economic sau juridic;
Cunoașterea legislației aferent segmentului de activitate;
Cunoașterea proceselor și produselor bancare;
Experiența de activitate pe specialitate minim 1 ani, în sistemul financiar-bancar va constitui un avantaj;
Cunoașterea limbii romane, engleze - opțional;
Cunoștințe informatice: MS Office, Windows, Excel;
Abilitați de analiză, sinteză și cunoștințe generale cu privire la gestiunea corespondenței.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
28 noiembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.