Specialist achizitii
HR-Consulting (www.search4staff.com)
Oraș:
Rezina
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pina la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
Specialist achizitii
Cerinte:
● Studii universitare - economice/comerciale/ tehnice;
● Experienta in domeniul achizitiilor de minim 3 ani (in companii internationale constituie un avantaj);
● Cunoasterea limbilor romana, rusa si engleza la un nivel avansat;
● Utilizator confident de PC
● Abilitati de negociere;
● Abilitati de comunicare si influenta;
● Abilitati de gestionare eficienta a timpului de munca/ respectarea termenelor-limita de raportare/executare a sarcinilor si responsabilitatilor.
● Apt sa lucreze in mod individual si sa asigure o colaborare buna cu furnizorii (clientii).
● Deschidere la un program flexibil de lucru;
● Disponibilitate de a locui la Nordul Moldovei.
Responsabilitati:
● Elaborarea documentelor de achizitii (cereri de oferta, comenzi, contracte) in conformitate cu cerintele legale/standardele implementate.
● Urmarirea si respectarea termenelor de realizare a contractelor/comenzilor de achizitii.
● Colaborarea cu serviciile colaterale despre necesitatea efectuarii platilor si receptionarii bunurilor contractate de la furnizori.
● Evaluarea si selectarea furnizorilor in baza preturilor, calitatii produselor oferite, a termenelor si conditiilor de livrare / plata.
● Rezolvarea reclamatiilor sau neclaritatilor aparaute in relatii cu furnizorii.
Beneficii:
● Mediu de lucru placut.
● Salariu si pachet de beneficii atractiv.
Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR40@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “ACZR2”
Specialist achizitii
Cerinte:
● Studii universitare - economice/comerciale/ tehnice;
● Experienta in domeniul achizitiilor de minim 3 ani (in companii internationale constituie un avantaj);
● Cunoasterea limbilor romana, rusa si engleza la un nivel avansat;
● Utilizator confident de PC
● Abilitati de negociere;
● Abilitati de comunicare si influenta;
● Abilitati de gestionare eficienta a timpului de munca/ respectarea termenelor-limita de raportare/executare a sarcinilor si responsabilitatilor.
● Apt sa lucreze in mod individual si sa asigure o colaborare buna cu furnizorii (clientii).
● Deschidere la un program flexibil de lucru;
● Disponibilitate de a locui la Nordul Moldovei.
Responsabilitati:
● Elaborarea documentelor de achizitii (cereri de oferta, comenzi, contracte) in conformitate cu cerintele legale/standardele implementate.
● Urmarirea si respectarea termenelor de realizare a contractelor/comenzilor de achizitii.
● Colaborarea cu serviciile colaterale despre necesitatea efectuarii platilor si receptionarii bunurilor contractate de la furnizori.
● Evaluarea si selectarea furnizorilor in baza preturilor, calitatii produselor oferite, a termenelor si conditiilor de livrare / plata.
● Rezolvarea reclamatiilor sau neclaritatilor aparaute in relatii cu furnizorii.
Beneficii:
● Mediu de lucru placut.
● Salariu si pachet de beneficii atractiv.
Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR40@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “ACZR2”
Telefon:
Persoana de contact:
HR-Consulting (www.search4staff.com)
E-mail:
Site:
Fax:
022-202986
Închide