Specialist achiziții
hr solutions
1 septembrie 2025
Chișinău, Сentru
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Despre companie
Clientul nostru – un important lanț de magazine specializat în jucării și produse de birotică, prezent pe piața din Republica Moldova încă din 2004 – își extinde echipa și este în căutarea unui Specialist Achiziții dedicat și organizat.
Dacă ai abilități bune de negociere, simț comercial dezvoltat și ești motivat să contribui activ la optimizarea proceselor de aprovizionare, te invităm să faci parte dintr-un mediu dinamic și orientat spre performanță.
Descrierea jobului
Identificarea și colaborarea cu furnizori noi și actuali
Analiza vânzărilor și identificarea oportunităților de optimizare
Dezvoltarea planurilor de achiziții și vânzări
Realizarea rapoartelor și a documentației aferente
Cerințe pentru candidat
Cunoașterea limbii engleze la un nivel minim B1-B2
Experiență de cel puțin 6 luni în domeniul achizițiilor (în special importuri) – reprezintă un avantaj
Fluență în limbile română și rusă
Abilități avansate în utilizarea MS Office (în princiapl MS Excel)
Oferim
Oportunitatea de a lucra într-un rol interesant cu provocări analitice
Program de lucru de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00
Un mediu de lucru plăcut, colaborativ, cu un colectiv prietenos
Posibilități de dezvoltare profesională continuă.
Pentru mai multe detalii ne puteți apela la numărul: 060654544
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa info@hrsolution.md
* If you send us your CV you will authorize the processing of personal data contained in your cv.
Clientul nostru – un important lanț de magazine specializat în jucării și produse de birotică, prezent pe piața din Republica Moldova încă din 2004 – își extinde echipa și este în căutarea unui Specialist Achiziții dedicat și organizat.
Dacă ai abilități bune de negociere, simț comercial dezvoltat și ești motivat să contribui activ la optimizarea proceselor de aprovizionare, te invităm să faci parte dintr-un mediu dinamic și orientat spre performanță.
Descrierea jobului
Identificarea și colaborarea cu furnizori noi și actuali
Analiza vânzărilor și identificarea oportunităților de optimizare
Dezvoltarea planurilor de achiziții și vânzări
Realizarea rapoartelor și a documentației aferente
Cerințe pentru candidat
Cunoașterea limbii engleze la un nivel minim B1-B2
Experiență de cel puțin 6 luni în domeniul achizițiilor (în special importuri) – reprezintă un avantaj
Fluență în limbile română și rusă
Abilități avansate în utilizarea MS Office (în princiapl MS Excel)
Oferim
Oportunitatea de a lucra într-un rol interesant cu provocări analitice
Program de lucru de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00
Un mediu de lucru plăcut, colaborativ, cu un colectiv prietenos
Posibilități de dezvoltare profesională continuă.
Pentru mai multe detalii ne puteți apela la numărul: 060654544
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa info@hrsolution.md
* If you send us your CV you will authorize the processing of personal data contained in your cv.
Adresa:
Chișinău, Сentru
Data actualizării:
1 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.